תמונות טיזר חדשות של קניה ווסט X דריק הגבירו את פני השטח “יזי ורד”

אי פעם מכיוון שקניה ווסט הצטרף למשפחת שלושת הפסים, ראינו מספר צלליות נחישות מהצמד, בעיקר בסדרת הגידול. אף על פי שלאחרונה, מעריצי Yeezy היו קשורים הרבה יותר לקולקציית עיצובים מוכנים לבית ורחוב כמו שקופיות Yeezy כמו גם קצף RNNR. בעוד ששני אלה מאוד קיבלו אי -הסכמה מהשכונה בחנוכתם, שורה האחרונה של הצבעים המאוחרת מוכיחה שהם יצליחו. אין לנו ספקות כי קניה ווסט X-דריק החדשה לגמרי הגדילה את “יזי רוז”, המכונה “DZY”, אינה גם יוצאת דופן.

לראשונה הקניט על ידי מר ווסט באוגוסט 2020, סניקרס בהחלט נדהמו מהופעתה הספקית. אף על פי שמטפל במקצת בצורה מוכרת לרץ הקצף, ה- Yeezy Dzy מופיע עם תצורת כלוב מצולעת העשויה ככל הנראה מאותו חומר אצות בר -קיימא בדיוק.

תמונה דרך Alainataughtyou
Int’l Shipping

ראה עוד

אמנם תאריך השחרור עדיין לא ידוע, אך בן זוגו של דריק רוז, אלינה, לקח אותו לאינסטגרם כדי לחשוף תמונות טיזר הרבה יותר של השותפות בין נגן הכדורסל המומחה כמו גם כוכב המוזיקה הפופולרי.

אין לנו ספקות שהקניה ווסט X דריק גדל “יזי רוז” יציע מהר כאשר הוא ישוחרר להמונים, אז וודא שאתה שומר עליו נעול הכי טוב כאן אצל הספק היחיד כדי להישאר בהבנה של כל הכי הרבה חדשות Yeezy האחרונות. באותו נושא בדיוק, ל- Yeezy Great 350 V2 “Beluga RF” לבסוף יש תאריך יציאה.

תמונה דרך קניה ווסט
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *