שיתוף הפעולה של Joshua Vides X New Balance 57/40 שיתוף פעולה בקרוב מאוד

ה- New Balance 57/40 Silhouette היא אחת הצלליות החדשות של Boston Sportswear Beat, וכבר הפכה לאפשרות אורח חיים פופולרית עבור רבים. האסתטיקה השמנמנה והקדימה של האופנה שיש ברשותה פתחו אפשרויות שיתוף פעולה רבות, כאשר האחרונים היו הלבנים & ווד x ניו איזון 57/40 “ירוק” וה- Bandier X New Balance 57/40 “העבירו את עולמה”. לצורך הביצוע העדכני ביותר שלו, הדגם צעד לקבל מהפך על ידי האמן המבוסס על LA Joshua Vides.

בעוד שנצפה מלאה של Joshua Vides X New Balance 57/40 עדיין חסרה, התמונה שיש לנו ממר וידס חושפת קטע קטן מהנעל המציג את חתימתו של האמן מתאר שחור עבה שגורם לאובייקט להיראות מצויר ביד.

בנימה זו, נראה גם שג’ושוע זה וידא איזון חדש ידגיש את יצירתו של האמן באמצעות לוחות קרם/מפרש כדי לספק פופ של ניגודיות. לבסוף, תמונה נוספת שהועלה באמצעות אינסטגרם מראה כי אלה יגיעו בתיבת נעליים מיוחדת המחקה ארגזים מתוצרת דיקט המוטבעת מהמילה “שבירה”.

Joshua VIDES X New Balance 57/40 מוגדר לתאריך שחרור ב- 5 בנובמבר בסוחרי New Balance Select ברחבי העולם. אז הקפד להישאר נעול באידיאלי כאן אצל הספק היחיד עבור כל עדכוני האיזון החדשים הנוכחיים. בחדשות קשורות, Casablanca X New Balance XC-72 “Cream” מגיע עם הגדרה נקייה.

תמונה באמצעות יהושבידס
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות יהושבידס
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *