כיצד לשים משטרה את אוסף חיל האוויר 1 של לואי ויטון X נייקי 1

לואי ויטון X חיל האוויר 1 נייקי הוא פוטנציאלי לאחד השותפויות AF1 המפוקפקות ביותר שנעשו אי פעם. אחת העבודות הסופיות שעליהן וירג’יל אפלו עבד לפני שעבר בטרם עת בנובמבר, עולם הסניקרס קפא לחלוטין כשזה הוצג בקולקציה במסלול האוסף של לואי ויטון SS22 לפני שישה חודשים. כשנעל כדורסל צנועה, חיל האוויר 1 איחד כעת שלושה מהשחקנים הגדולים ביותר בתעשיית האופנה.

על פי המקורות שלנו, ה- LV AF1 היה אמור לשחרר במקור בסוף 2021. עם זאת, מתוך כבוד לאבלוה כמו גם למשפחתו, הוא התעכב עד תחילת 2022. בנקודה זו קשה להבין בדיוק כמה צבעי צבעים אמורים להשיק. במהלך מופע האביב/קיץ 2022 של בית האופנה הפריסאי, חגגנו את עינינו על לפחות עשרה זוגות, אולם עוד צצו יותר.

זו התקופה המושלמת לשחרר את המגוון הצפוי החם המחשבה על אותו 2022 מציין 40 שנה מאז הצליית נייקי מעוצבת ברוס קילגור עשתה את הופעת הבכורה שלה. הקולקציה תתפאר במורד, אמצע מידות, כמו גם שיאים כמו גם יתפקדו כמה השפעות עיקריות מ- Off-White. אמנם סביר להניח שאנחנו לא רואים כל סוג של קשרי רוכסן, טקסט מצוטט, מילולית טכנית, כמו גם פירוק מנגן פונקציה גדולה בכל צבע.

המגיע לתיבת נעליים מהדורה מיוחדת, שותפות לואי ויטון X נייקי חיל האוויר 1 אמורה לרדת בקרוב מאוד. צפוי להציע תוך שניות אפילו עם תג העלות הענק הענק שלה, אם אתה רוצה זוג בסיבוב שלך העונה, ריכזנו כמה טיפים כמו גם טכניקות כיצד בדיוק תוכלו למקסם את האפשרויות שלכם להשיג W!

תמונה דרך לואי ויטון
Int’l Shipping

ראה עוד

מדריכי הגרלה

אם אתה דורש את חיל האוויר 1 של לואי ויטון באוסף שלך, הדבר הראשון שאתה דרישה לעשות הוא לציית לנו בטוויטר. על ידי עמידה ב- @ThesolesUpplier, אנו נעדכן אותך בחדשות האחרונות סביב המהדורה, ואילו @thesolerestocks ישמור על נעילתך בקישורים ישירים כמו גם מידע על הפעל מחדש פוטנציאלי.

הגרלות חשובות גם כן. ברגע זה לאף אחד מהם לא נחשף רשמית, אולם כאשר הם תגלו את כולם ממש כאן על הספק היחיד. עליכם לצפות לבחירה מוגבלת למדי, אף על פי שחשיבה על AF1 אלה הם בעלי מעמד בגביע הקדוש, לכן כדי להגביר את האפשרויות שלכם שתוכלו לנסות כמו גם להיכנס למספר חשבונות. אם יש להשאיר, ראוי לציין שחלק מהקמעונאים יורידו מכם את הכסף קודם, ולכן המחשבה על אלה ככל הנראה תהיה בעלות קמעונאית קשה למדי, וודא שיש לך מספיק כדי לעבור את זה לפני שתתחיל להיכנס.

תמונה דרך לואי ויטון
Int’l Shipping

ראה עוד

נייקי SNKRS

קשה להבין בדיוק עד כמה בדיוק ישיק את ה- LV AF1 Collab, אולם אם זה דומה לאוסף Dunk Low של וירג’יל אפלו משנת 2021 הוא עשוי לרדת על בסיס הקצאה אקראי. אם אתה מחזיר את דעתך למגוון “קיץ יקר”, כמה ראשי נעלי ספורט בר מזל נבחרו להשיג גישה להשיג לכל צבע במהלך התוכנית של שבוע. חלקם היו הרבה יותר מוגבלים מאחרים, אולם השחרור היה אקראי פחות או פחות. כשתבחר, תקבל זמן מוגבל לבצע את הרכישה שלך. אם אתה רוצה להגביר את האפשרויות שלך לקבל W, אתה יכול גם לשאול טלפון של חבר או בן משק הבית כדי לנסות את המזל שלך!

טיפ עליון עבור SNKRS הוא להחזיק את כל ההחזר שלך כמו גם מידע על כתובות כמו גם לאמת. הרבה יותר טוב, תן לבנק שלך להבין שבאמת אתה שעושה את העסקה רק כדי שלא ישימו אותו בהמתנה. SNKRs גם מספקים אפשרויות טובות בהרבה למי שמשתמש יותר באפליקציה שלהם, כך שאם כבר לא דואגת שתבדוק כמה מהחומרים האינטראקטיביים כמו גם לצפות בסרטונים שלהם שיש להם בפלטפורמה. לקבלת מבט מעמיק יותר על זה, בדוק את המדריך שלנו SNKRS ממש כאן.

תמונה דרך לואי ויטון
Int’l Shipping

ראה עוד

סות’ביס

החודש נחשף כי 200 זוגות של ה- AF1 של LV יימכרו עם סות’ביס מה -26 בינואר עד 8 בפברואר. הצעות מחיר יתחילו מ -2,000 דולר מדהימים כמו גם מהגדלים המוצעים מגוון בין 5 כל השיטה עד 18. ראוי לציין כי ככל הנראה זו אינה השיטה הטובה ביותר להבטיח זוג שכן תדרוש כיסים עמוקים במיוחד אם אתה ‘אני הולך לרדת במסלול זה, תוך שמירה על כך, הסיבה לכך שהיא כל כך יקרה מכיוון שההכנסות יועברו לעבר קרן המלגות של Abloh לסטודנטים לאופנה שחורה.

שנחשף ביולי 2020, קרן המלגות “פוסט-מודרנית” שמה לה למטרה לתמוך בדור הבא של מנהיגי שוק האופנה השחורה. נכון להיום, עשרים מלומדים “פוסט-מודרניים” קיבלו 7,500 דולר פרסי מלגות במכללות עם הקרן. כיתת החוקרים הבאה תיחשף בקרוב מאוד.

תמונה דרך לואי וויטון
Int’l Shipping

ראה עוד

לואי ויטון

זה מבלי לקבוע שכאשר חיל האוויר 1 לואי ויטונים יורדים בהמשך העונה, הם יוצעו עם לואי ויטון בעצמם. ממש כמו ההשקה של דיור X Air Jordan 1, סביר להניח שתצטרך להיכנס למערכת הגרלה דרך אתר LV בו ניתן להקצות את APAIR. בניגוד לקמעונאים מסורתיים, תצטרך לאסוף את ה- AF1 שלך באופן אישי אם תקבל W. אם לא תעשה באופן מקוון ליד חנות לואי, האפשרויות הן חנות יוקרתית בקרבתך, תחזיק תיקו משלהם, אז וודא אתה שומר אותו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף על אלה עם התפתחותו.

אם זה לא מסתדר, יש לך שתי אפשרויות נוספות. אתה יכול להמשיך ב- StockX כמו גם לקבל זוג ישירות ישירות לדלתך, או להמשיך לקבוצת הקנייה וההצעה המסורה של הספק היחיד בפייסבוק, שם אתה יכול לקנות, למכור, כמו גם אפילו מדריכי כושר Exchange עבור הצמד אתה רוצה. סביר להניח שאתה לא תקבל אותם לקמעונאות ממש כאן, אולם יש לנו כמה חברים גדולים כמו גם כנים, אז אל תתפלא אם כן.

וזה זה! אם אתה מציית לכל אחד מהצעדים האלה, יש לך אפשרות די גדולה לחטוף את השותפות של לואי ויטון X נייקי חיל האוויר 1 בהמשך העונה! וודא שאתה שומר אותו נעול אצל הספק היחיד לאפשרות הטובה ביותר שלך ל- COP, כמו גם אם אינך בטוח איזה גודל להשיג, התבונן כאן במדריך הגודל הנוח שלנו!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *