מבט ברגל על ​​ה- Yeezy Revizy 380 ‘Alien’

תמונה דרך kickwhoshow
מי הועבר לגידול Yeezy 380 ‘Alien’?! בעבר, השמועה היא ש- Yeezy Grize 350 V3 הצפוי לחם, אנו מבינים כעת שמדובר בצללית חדשה לחלוטין שבטוח תשנה את משחק הסניקרס כפי שאנו מבינים אותו. עם זאת, הושפעו בבירור מעיצובים של העבר עם אסתטיקה מובחנת משלה, בואו ניקח מראה ברגל!

תמונות באדיבות Sneaker Insider @kickwhoshow, ‘הזר’ כולל סגנון דמוי גרב שזכר את הגדלת האולטרה ללא כלב. מעוצב מ- Primeknit, דפוס דיגי-קמו לבן כמו גם אפור מחייב את החלק העליון למראה שהוא מחוץ לעולם הזה, בעוד גוון משלים הופך את השיטה שלו לצווארון האלסטי. לאורך הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים, קיים חלק שקוף יחד, כך שתוכלו לכופף את הגרביים בקלות. רמז לסגנון זה דומה ביותר ל -350 הצבעים V2 האחרונים.

תמונה דרך kickwhoshow

תמונה דרך kickwhoshow
כשאנחנו מעובדים לכיוון המדרס, תתקבל בברכה במערכת חלקה כמו גם יעילה שטבלה בגוון קרם נקי. זה מבצע מיטת עלייה באורך מלא לנוחות כמו גם תגובה שאינה מבינה גבולות. לאחר מכן הוא מרופד עם סוליה משוננת עדינה במיוחד למתיחה נוספת עם כל שלב.

ירידה בירידה תוך קצת יותר מחודשים ב -16 בנובמבר, הגדלת Yeezy 380 ‘Alien’ בטוחה להציע ברגע, אז וודא שאתה שומר עליו נעול ב- @ThesolesUpplier ו- @Thesolerestocks בטוויטר כמו גם אנחנו ‘ אני מאפשר לך להבין ברגע שנקבל מידע רב יותר! האם אתה תופס זוג? איזה צבעים אחרים היית רוצה לראות? תודיע לנו!

תמונה דרך kickwhoshow

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *