מבט מקרוב על ה- Readymade X Nike Blazer Mid

לאחר שקיבלו הצצה קצרה מאוד בסוף החודש שעבר, אנו בוחנים כעת מקרוב את ה- Readymade X Nike Blazer Mid. אחד השיתופים המבלבלים ביותר אך המפתים ביותר של העונה, יוטה הוסוקאווה לוקח על עצמו את הצללית של שנות ה -70 האגדיות אינה דומה לשום דבר שראינו בעבר, אבל לא משנה מה זה, אנחנו מרגישים את זה.

תחילה דלף בתחילת הקיץ, לא הרבה ידוע על אמצע הבלייזר הזה. הוא מעבד מחדש את הדגם מהיסוד, הוא מעוצב ממגוון שלם של חומרים מעוצבים, כאשר הדפס Digi-Camo המעטף את הפנלים של העקב והניילון השחור המרכיבים את הצדדים הרוחביים והמדיאליים. זוג שרוכי חבלים עבים קושרים הכל יחד עם טיפים מודבקים של תעלות, ואילו לשונית משיכה גדולה מתפורת סביב הגב למראה מחוספס שבטוח יסובב ראשים.

תמונה דרך Sneakerjamz

תמונה דרך Sneakerjamz

תמונה דרך Sneakerjamz
למטה, תוכלו למצוא מדרסת גומי לא גמורה שעשויה להיות מעוצבת או לא מעוצבת מקצף React, וסיגול הכל הוא נייקי סוווש מנותק שעשתה מעט מעוותת לתחושה מעובדת מחדש.

מוגדר להשיק לצד שני צבעים אחרים, ה- Readymade X Nike Blazer Mid הוא בכנות ככל שיהיה, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הסופר יחיד לקבלת חדשות רבות יותר עם התפתחות! תן לנו לדעת מה אתה חושב על שיתוף הפעולה הזה, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט במיטבך עדיין ב- Sacai X Nike Blazer Low!

תמונה דרך Sneakerjamz

תמונה דרך Sneakerjamz

תמונה דרך Sneakerjamz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *