ה- SACAI X Nike Vaporwaffle “איריס אפל” ו”שומשום “לבסוף מקבלים תאריכי שחרור

כאשר ה- SACAI X Nike Vaporwaffle” איריס אפל “כמו גם” סומסום “הדליף לראשונה את כל השיטה בקיץ בשנה שעברה, הבנו די ישירות משם שאלו עומדים להיות צורך לשוטר. בשני הצבעים הבאים שפגעו בהכלאה החמה הגבוהה של צ’יטוז אייב, יש לנו לבסוף תאריך שחרור לשני הזוגות – כמו גם זה כל כך הרבה יותר מוקדם ממה שחשבנו בעבר!

חלק מקולקציית Spring 2021 של אייקון היפני בסגנון יפני, שניהם נעלי ספורט של SACAI X נייקי עובדים על גבי בסיס ניילון גמיש בזמן שזמש חמאה עוטף בזהירות את מערכת השרוך ​​כמו גם Toebox. סביב העקב תגלו מקף של עור תבואה פרימיום וכתוצאה מכך מראה פרימיום בטירוף כמו גם מרגיש. מבחינת הצבעים, “איריס האפל” טבל בפלטת פלטה סגולה כמו גם כתומה, ואילו “השומשום” בוחר בז ‘כמו גם גוון כחול.

כמובן שאתה לא יכול לדבר על הנעליים האלה מבלי לדון בחתימה אסתטית מפורקת. מהשפות ועד מדרס הביניים אפילו לנייק סווושס, כל מה שהוכפל בסגנון שהוא ממש נחמד פי שניים. לאחר מכן זה מעוגל עם שפע של מיתוג משותף על מדרס כמו גם סביב הגב.

עכשיו לתאריך השחרור החשוב ביותר. אם אתה דורש את “שומשום” של Sacai X Nike Nike “שומשום” כמו גם “איריס אפל” באוסף האישי שלך, וודא שאתה מקשיב, מכיוון שהם אמורים לרדת ב -27 באפריל! הבה נבין באיזה צבע אתה הכי מרגיש, כמו גם בחדשות הקשורות, הקלוט X SACAI X Nike Ldwaffle מגיע בקרוב!

תמונה באמצעות RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *