החבילה של Converse Chuck 70 “Upcycled” מחזירה מחדש את שאריות המפעל הלא רצויות

של Convers רק לאחרונה, נועדה לחדש את Line Line לעצור את המוצרים הבלתי רצויים של המוצרים על ידי החזרת שאריות מפעל למוצרים חדשים לחלוטין. עבור הפרויקט הנוכחי ביותר, הקו הפך לאגרות בד גולמיות ולא מעוצבות לדגם צ’אק 70 פופולרי מתמיד. נוצרו גם גרסאות גבוהות כמו גם נמוכות, כמו גם אנחנו די המומים בדיוק כמה זה נראה נקי!

השאריות עצמן זמינות בגוון “Egret” של חתימת קונברס, כמו גם מורכבות מתערובת של כותנה בתולה כמו גם כותנה אורגנית לבנייה טבעית למראה כמו גם לאורך זמן. לוגו הכוכבים החתימה של Converse מעוטר באותו צבע בדיוק למראה מונוכרומטי, בעוד ש- Midsole מסתלק עם הפסים הרגילים, נראה נקי מתמיד.

גם הגרסאות הגבוהות כמו גם הנמוכות מטפלות במסלול הצבעוני המורכב בצורה מושלמת, במיוחד כאשר הם נוצרים כדי להתיישן באופן טבעי לאורך זמן, כמו גם להציג מראה אהוב כמו גם שחוק. Renew Branding נמצא בכרטיסיית הגומי האחורי כמו גם גורם למגע פרימיום לזוגות, כתוצאה מכך לא היינו המומים לראות הרבה יותר מהקו הזה בעתיד הקרוב!

תמונה באמצעות אספלטגולד
חבילת “Upcycled” של Converse Chuck 70 מוצעת כעת באמצעות סוחרים שנבחרו ברחבי העולם, כך שאם אתה מחפש לשים את היד על זוג עכשיו זה הזמן! ממש כאן בספק היחיד אנחנו אוהדים גדולים של מודל השירות בר -קיימא, כמו גם Converse עושים עבודה פנטסטית! בזמן שאתה כאן, בדוק את נייקי בלייזר אמצע 77 “סקיצה” שרק צנח!

תמונה באמצעות אספלטגולד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *