פארל וויליאמס X אדידס NMD HU “Extra Eye” נופל השבוע

מערך המין האנושי של פארל צריך להיות אחד האוספים החשובים ביותר בהיסטוריה. מוניקר ששימש לראשונה כל הדרך בשנת 2015 כחלק מהסופרסטאר שלו, הוא ממשיך למלא תפקיד מאסיבי בתעשייה אפילו חמש שנים אחר כך, וזו הסיבה שאנחנו כל כך היפויים עבור פארל וויליאמס אדידס NMD HU “עין נוספת”. נעל שלווה אלמנטים מהעבר, אך מצערת את המצערת לעתיד, היא סוף סוף צונחת השבוע!

“מתהדר באותו עליון של Primeknit בדיוק, ש- NMD HU ידוע בו,” העין הנוספת “הולכת עוד מעט על ידי הוספת דפוס סגלגל אפור על קופסת הבוהן כדי לסמל עין. למרות שזה אולי נראה די פשוט, שלושת הפסים נאלצו לחבר שלושה סוגים שונים של סריגה יחד כדי ליצור מוטיב ייחודי זה במיוחד, ואנחנו בהחלט יכולים להעריך את המאמץ.

תמונה דרך אדידס
גוונים אדומים נועזים קו את הגרב קלינר, ואילו מבטאים צהובים תוססים מחנמים את מערכת השרוך ​​ואת תג העקב העור. ממשיכה הלאה למטה, תמצאו שמערכת השרוך ​​הייחודית של ה- NMD צבועה בגוון כחול תינוק, המחוברת בצורה חלקה אל אדידס דחיפה מדרגה למטה למטה. כדי לעגל את הכל, קיים גומי ירוק כהה, המחליף את עיצוב השבילים השנוי במחלוקת שהעלה את הופעת הבכורה הראשונית שלו בשנת 2017 כחלק מקולקציית “טיולים רגליים”.

השמועה מוגדרת ב -2 באוקטובר, כך מספרת כי ה- Pharrell Williams X Adidas NMD Hu “Extra Eye” יהיה די מוגבל, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך לשוטר! תן לנו לדעת מה אתה חושב על הצבע המשוגע הזה, ובחדשות קשורות, משטחי החפיסה של Pharrell X Adidas NMD Hu “Pastel” בקשת Colourways!

תמונה דרך אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *