שמור על דברים צוננים עם נייקי בלייזר אמצע, כמו גם חיל האוויר 1 “קנבוס” נמוך

כולנו אוהבים לעשות את הקטע שלנו למען הסביבה, כמו גם כמוסת “מעבר לאפס” של נייקי היא השיטה המושלמת כדי לתרום למטרה, להציע פתרונות נעלי ספורט בר -קיימא שנראות גם נהדרות! כחלק מהקולקציה, הסוווש חשף זה עתה את “קנבוס” נמוך של נייקי חיל האוויר 1 כמו גם את “קנבוס” של נייקי בלייזר, שניהם חומר ארוג ממוחזר, כמו גם מעוטרים בגוונים צבעוניים מתאימים.

ראשית הוא ה- AF1, המציג להיטים של כתום, ירוק, כחול כמו גם צהוב בהיר שיושב פנטסטי במסורת 1982 שעוצב על ידי ברוס קילגור. סמלי סוווש קיימים הן בצדדים לרוחב כמו גם במדיאל, ואילו פרטים אחרים כוללים מיתוג “קנבוס” ספציפי לטווח על הלשונות וכן מכתש מכתש מנומר, המבטל ריפוד של חיל האוויר המסורתי.

תמונה דרך חיל האוויר של ניקניקה 1 “קנבוס” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך חיל האוויר של ניקניקה 1 “קנבוס” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

הבא הוא ה- Blazer Mid, המציג מראה ניטרלי יותר עם חלק גדול מהגדולים המעוטרים בלבן. מבטאים כחולים, כתומים כמו גם צהובים כולם תורמים לסגנון כאן, עם מיתוג מיוחד כאשר שוב על הלשונות יחד עם סמלי תסריט רקומים בעקבים כמו גם לוגואים כחולים של סוווש משני הצדדים.

אם אתה מעוניין באחד מאותם סיכות סוווש ידידותיות לסביבה, הישאר כאן ממש, מכיוון שאנו יכולים לצפות לראות את הזוגות האלה מציגים בשבועות הקרובים דרך נייקי כמו גם לבחור קמעונאים. שמור אותו נעול עבור כל החדשות האחרונות של נעלי הספורט, כמו גם עדכונים כמו גם כשאתה ממש כאן, בדוק את “רוז מאובנים” של נייקי דאנק הקרוב!

תמונה דרך ניקנייק בלייזר אמצע “קנבוס”

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך ניקנייק בלייזר אמצע “קנבוס”

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *