אל תחמיצו את אוסף אדידס X Alexander Wang SS19 בסוף השבוע הזה

עונה 5 של אוסף אדידס X אלכסנדר וואנג אמורה להגיע בסוף השבוע הקרוב עם לא פחות מארבעה דגמים עכשוויים לבחירה. כאן אנו בוחנים מקרוב את ה- SS19 המלא הזה המשתמש בו כולל את הכדורגל הבולבי כמו גם סגנון חדש לגמרי לשנת 2019; הוואנג ‘.

לקבלת הרבה יותר חדשות ומודיע סביב המהדורה הזו, שמור אותה נעולה לאפליקציית הספקים היחידה.

מעצב האופנה האמריקני, אלכסנדר וואנג אינו זר לשיתופי הפעולה הגבוהים הללו. זה היה בשנת 2016 שהוא הצטרף לראשונה לאדידס עם אוסף המשך שמתרחש מדי שנה. מהדורות אלה מיהרו למכור בעבר וזה כולל הרבה מפריטי הלבשה המלווים.

חלק גדול מקולקציית AW X Adidas SS19 מושכת השראה מתנועת הפנאי של מועדון שנות השמונים. קח כדוגמה את אדידס X אלכסנדר וואנג בכדור לבן כדוגמה. הסגנון הספציפי הזה מחזיר אותך לטרסות עם עליון בהשראת המגרש ישב מעל שכבה דקדנטית של דחיפה.

אדידס X אלכסנדר וואנג וואנג’בי לוקח את נושא שנות ה -80 עוד יותר. מיתוג גלוי מוטבע על לשונם של הצבעים הסגולים והשחורים כאחד. אבל אל תתנו לסמלי הבציר להונות אתכם. הפרט הטכני של נופלים אלה בקנה אחד עם המהדורות הקודמות של וואנג. זוהי נעל שמבטיחה תמיכה ללא תחרות תוך מתהדרת בגימור הפרימיום וה- LUX.

לבסוף, זה הוורוד של אדידס X אלכסנדר וואנג בול שמביא קצת צבע מקומם ופנייה ראשית. זה העור הרך החמאה שהופך את אלה למושכים כל כך. כמו בהרבה קטעים מהתמוטטות השלושה-פסים המתמשכת של וואנג, תכונות לוגו של אדידס הפוך ועד הלשון.

אוסף אדידס X Alexander Wang SS19 הוא המהדורה הגדולה ביותר בסוף השבוע. אל תחמיץ את ההשקה באמצעות אדידס בריטניה בשעה 9 בבוקר, שבת 20 באפריל.

תמונות באמצעות Afew Store

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *