הנה כשאתה יכול קצין משטרה את Yeezy 700 V3 “Arzareth”

שמתכונן ל- Yeezy 700 V3 “Arzareth”? קניה ווסט מתרחקת מהאסתטיקה המונוכרומטית הטיפוסית, ובוחרת במקום פופ צבעוני שבוודאי שבוודאי שבוודאי שבוודאי שבוודאי שבוודאי שבוודאי שבוודאי שהסביר את הכביש השלישי של הצללית השמנמנה, מתרחקת מהאסתטיקה המונוכרומטית הטיפוסית, ובוחרת לפופ צבע בולט שבוודאי לסובב ראשים. אם אלה נמצאים ברשימת החובה שלך, אז תהיה אסיר תודה לגלות שלבסוף יש לנו תאריך שחרור!

תמונה דרך StruceGvng
“ארזארט” הוא נופל כחלק מההרכב של Yeezy של אוגוסט, הוא קרפ אחד משוגע. עם כיסוי RPU מציע בסיס כחול Primeknit המעוטר בפסים אפורים לאורך כל הדרך, מציע תמיכה בשפע כמו גם יציבות בכל שלב. בגימור חצי-קבוע, הכלוב באמת זוהר בחושך כאשר האורות נובעים למטה, פולט גוון ידידותי לסביבה סביבה שבטוח יפנה ראשים לכל מקום שאתה הולך.

במקום אחר, צווארון הגרביים המתאים יחד מתוך תכונות QNTM של Yeezy עבור ההתאמה האידיאלית, ואילו לוח גומי בתיבת הבוהן מתייחס לשני הדורות הקודמים של Yeezy 700.

כשאתה מתחיל לעבור מעבר לרגליים, תגלות מדרס בינוני חלק כמו גם יעיל הדומה למערכת שהתגלה ב- Yeezy Ground 380, מינוס דחיפה של אדידס. אמנם איננו בטוחים לחלוטין מדוע בחרת לוותר על הטכנולוגיה מבוססת חלוקי הנחל של שלושת הפסים, אך היא הביאה להפחתת עלויות ניכרת למדי שראשי נעלי הספורט בהחלט יוכלו להעריך.

אדידס Yeezy 700 V3 “Arzareth”, אמור לרדת בסוף החודש הבא ב- 29 באוגוסט, אדידס Yeezy 700 V3 “Arzareth”. הבה נבין אם תוסיף את אלה לאוסף האישי שלך, כמו גם בחדשות נלוות, הרבה יותר תמונות פשוט הודלפו מהמדגם של Yeezy 451!

תמונה דרך StruceGvng

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *