נייקי דאנקים בהשראת המשחקים ההווה הם הטובים ביותר עבור ליל כל הקדושים שלך בכושר

אין שום ספק במוחו של אף אחד שמשחק הדיונון בסופו של דבר היה תופעה תרבותית. לפני עשר שנים, המעצב כמו גם הבמאי הוואנג דונג-היוק היה על סף פשיטת רגל כאשר אף רשת לא תרים את המופע שלו. כעת, משחקי הדיונון בסופו של דבר הייתה הרבה סדרות בולטות של נטפליקס אי פעם, חזתה להפוך את שירות הסטרימינג ל 900 מיליון דולר נאה על פי בלומברג.

מוקדם יותר החודש, הספק היחיד דיווח אך ורק כי מכירות מחליקה של טנדרים עלו על ידי 7,800% עצומים בזכות המופע. סדרת הטלוויזיה השפיעה גם על המנהלים כמו גם על אמנים, מכיוון שאנו מביאים את המבט הראשון שלנו מאוד על נייקי דאנק נמוך בהשראת המשחק.

תמונה באמצעות ANDU.C

תמונה באמצעות ANDU.C
המלצה לאנשי רעולי הפנים שממלאים פונקציה מפורסמת לאורך המשחקים, ניקים אלה צבועים בתכנית צבע ורודה כהה בכל עליון כמו גם במדרס הביניים. הלשון הפנימית מזדהה הונחה מבחוץ למראה מפורק, ואילו תיבת ה- Toebox נצבעו בסך הכל שחור עם ריבוע לבן ברגל האידיאלית כמו גם מעגל משמאל. זה מהנהן במנהלים וגם בעובדים בתכנית.

מושלם להתאמת ליל כל הקדושים שלך, משחק הדיונון X נייקי דאנק נמוך הוא יצירתו של הסניקרס המותאם אישית אנדרו צ’יו. זה נטול סיכון לקבוע שהם לעולם לא יקבלו שחרור ציבורי, אולם זה יהיה חלום שלנו אם הם באמת יירדו. אה, זה כמובן 45.6 מיליארד ניצחו, כמובן. הבה נבין מה אתה מאמין למנהגים האלה, כמו גם בזמן שאתה כאן, לשחק “אור אדום, אור ידידותי לסביבה” עם אימוני ההשראת המשחקים בהשראת המשחק!

תמונה באמצעות ANDU.C

תמונה באמצעות ANDU.C

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *