גולף אסטסייד x אייר ג’ורדן 4 גרם מכה בבור באחד

האגדי אייר ג’ורדן 4 הוא בהחלט לא זר בכל מה שקשור למהפכים בהשראת גולף, אבל ה- Eastside Golf X Air Jordan 4 G פשוט יכול להיות פשוט האיטרציה הטובה ביותר עד כה. המותג גולף המקצוען אולג’ואון אג’נאקו וארל קופר, שנוצר בשיתוף הגולף המקצוען אולג’ואון אג’נאקו וארל קופר, ערך את הופעת הבכורה הגדולה שלו בשנת 2019 ומאז לקח את משחקי הגולף והבגדי הרחוב בסערה.

אלמנטים מנומרים “טכנולוגי” מנוהל כאן בצבע צבע לבן פריך, ואילו לולאות זהב מתכתי מציעות פופ ניגודי בולט שבוודאי להפוך ראשים. ציפוי הרשת AJ4 הקלאסי חינך את הפאנלים הצדדיים לרוחב ומדיאלי, ומתחת למדרס האמצע של נייקי אוויר האייקוני הם סט של דוקרני גולף. לאחר מכן זה מעוטר באיור צהוב בהיר המתאר אדם שעומד להניף את מועדון הגולף שלו בזמן שהצופים מתבוננים.

תמונה דרך גולף Eastside
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך גולף Eastside
Int’l Shipping

ראה עוד

כמובן שאתה לא יכול לדבר על אייר ג’ורדן 4 זה מבלי להזכיר את הדמות הקטנה המחליפה את המוטיבים הרגילים של ג’אמפמן. דיוקן רקום של גבר שחור עם שרשרת זהב, הלוגו הבלתי ניתן להחלפה הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שאסטסייד עושה בטירוף בשלוש השנים האחרונות.

הצפוי להיות די מוגבל, גולף אסטסייד גולף X נייקי אייר ג’ורדן 4 גולף אמור לרדת ב -7 באוגוסט! תן לנו לדעת מה אתה חושב על שיתוף הפעולה היחיד מסוג זה, ובחדשות קשורות, ה- Aleali עשוי x אייר ג’ורדן 4 מוסווה בהסוואה מדברית!

תמונה דרך גולף Eastside
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך גולף Eastside
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *