הדאגה של אוסף ה- Over X Nike Holiday 2020 יורדת מחר!

הדאגה עצמו של ג’רי לורנצו מאלוהים תווית God הוא שיתוף פעולה עם נייקי כבר עכשיו, כאשר הצמד השיק סניקרס מרובות כמו גם כמוסות שיתופיות במהלך השנים האחרונות. כעת הם משתלבים פעם אחת פעם אחת כדי לערוך הופעת הבכורה של הקולקציה של God X Nike Holiday 2020 בשיתוף עם ה- NBA.

לורנצו הוא חובב כדורסל משמעותי שניתן לראות בכל עבודתו עם נייקי, אולם קפסולה זו בפרט משתמשת בבגדי כדורסל פונקציונליים שאפשר ללבוש בפשטות לסגנון. הקולקציה מעוצבת על ידי כוכב ה- NBA, פרנק ג’קסון, כמו גם שאנחנו אוהבים את זה לחלוטין. זה אמור לרדת בקרוב, אז המשך לקרוא למראה טוב יותר!

פחד מאלוהים x נייקי חימום שחור שחור

Int’l Shipping

קנה עכשיו

פחד מאלוהים x נייקי מכנסי כדורסל קרם קליל

Int’l Shipping

קנה עכשיו

החבילה מורכבת מכמה צמרות ירי, משחקת מכנסיים קצרים כמו גם של תכנית ז’קט בצד משפט. ההלבשה נוצרת כדי להשתלב ללא מאמץ בארון הבגדים הקיים שלך, ונוצרת כדי להשתלב ללא מאמץ בארון הבגדים הקיים שלך תוך כדי מפגין דאגה לאסתטיקה חתימה של אלוהים. נייקי, NBA כמו גם מיתוג ערפל כולל על כל הבגדים עבור גמיש עדין.

אם אתה אוהב את הדאגה של אוסף God X Nike Holiday 2020 באותה מידה שאנחנו, וודא שאתה נעול באפליקציית Nike SNKRS החל מהשעה 8 בבוקר ב -19 בנובמבר, שכן הקפסולה תשיק אך ורק שם כמו גם מוגבלת כמיות! הקפד לגלוש בשאר האתר שלנו כמו גם כשאתה כאן בדוק את החדשות הנוכחיות הנוגעות ל”מוקה “של ג’ורדן 1 הקרוב!

פחד מאלוהים x נייקי יורה למעלה

Int’l Shipping

קנה עכשיו

פחד מאלוהים x נייקי מכנסי כדורסל נואר

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *