10 המהדורות החמות ביותר של הסניקרס מיוני 2019

אם חשבתם שמאי היה משוגע לשחרור נעלי הספורט, כנראה שחייתם תחת סלע בחודש האחרון. ללא הגזמה כלשהי, יוני 2019 היה אחד החודשים החמים ביותר עבור נעלי ספורט בזיכרון האחרון. לא רק שראינו חבורה של Colourways Yeezy Colourways חדשים לגמרי, וירג’יל אפלו חשפה גם המון נעלי נייקי X-לבן. עם כל האמור, עשינו את המשימה הבלתי אפשרית של עיגול עשר הטיפות הטובות ביותר של החודש!

משחרור כללי לכמה מהבעיטות הבלעדיות ביותר בעולם, בחרנו בקפידה את הטיפות הנחשקות ביותר של יוני שאתה צריך בסיבוב הסניקרס שלך ברגע זה! אם פספסת את כל אחד מאלה, וודא שאתה עוקב אחר @Thesolerestocks בטוויטר עבור המגרשים האחרונים והגדולים ביותר!

Yeezy 700 V2 ‘Vanta’

כדי לבעוט את העניינים, שוחרר ה- Yeezy 700 V2 ‘Vanta’ שוחרר ב- 6 ביוני. בסימן 700 השחור הראשון של כל הצללית עלה לראשונה בשנת 2017, היא נקראת למעשה על שם חומר ‘Vantablack’ של סורי ננו-מערכות ‘, שהוא אחד השחורים האפלים בעולם. מעוצב משילוב פרימיום של זמש ורשת, שומר בינוני שמנמן יושב למטה למטה לנוחות שממש מעבר להשוואה.

סמוי x נייקי שחרור ‘כחול ג’יי’

מיוצר בשיתוף פעולה עם חברת האופנה היפנית Undercvers, The Undercover X Nike Daybreak ‘Blue Jay’ פגע במדפי יום אחד לאחר מכן ב -7 ביוני. לראשונה נחשף במהלך חלון הראווה של אביב האופנה של ג’ון טקהאשי, אביב 2019, הוא מעוצב מחומר אטום למים עם שומרי בוץ זמש חלקים למגע יוקרתי. למטה, סולת אמצע אגרסיביות של EVA משלימה את העיצוב עצור המופע.

Yeezy Boost 350 V2 ‘שחור’

נחשב לשחרור החם ביותר של 2019, Yeezy Boost 350 V2 ‘Black’ שינה את המשחק כאשר הושק ב- 7 ביוני. משמש כ- 350 V2 ‘Triple Black’ V2 הראשון מאז פברואר 2017, הוא כולל בנייה נוחה של Primeknit, שלמה עם פס הרשת השקוף שכולנו מכירים ואוהבים. למטה, קיים דחיפה בינונית בינונית לנוחות מדהימה, והכל מעוגל עם רמז לאדום סביב כרטיסיית משיכת העקב.

Parley x adidas alphaedge 4d ‘aero green’

האופן בו ה- Parley X Adidas Alphaedge 4D ‘Aero Green’ עדיין זמין הוא מעבר להסבר. ממש מבצעים גלים כששוחרר ב- 8 ביוני, נעל זו כוללת עליון מלא של Primeknit שעשוי חלקית מפלסטיק אוקיינוס ​​ממוחזר. למטה, תמצאו סולת ביניים 4D המיוצרת עם אור וחמצן, ואילו פירוט ממותג ממותג מכה את הכרטיסייה משיכת העקב, וסיימו את העיצוב הידידותי לסביבה.

חיל האוויר Nike Off-White X Nike 1 ‘MCA’

תאריך הירידה של חיל האוויר של Nike Off-White Nike 1 ‘MCA’ הוחזק תחת עטיפות עד לבוקר השחרור ב -14 ביוני, כך שלא צריך להפתיע כי אלה מוגבלים ביותר. מיוצר בשיתוף עם המוזיאון לאמנות עכשווית בשיקגו, הוא צבוע בתכנית צבע כחולה בולטת ומעוטר ברבים מהנגיעות המפורקות של וירג’יל אבלה, כולל תפרים גלויים, טקסט מצוטט ותג הזיווג האדום.

Yeezy 700 V2 ‘Tephra’

נחשבו על ידי ראשי נעלי ספורט רבים כ- Yeezy Ganze Mainted Evented אי פעם, ה- Yeezy 700 V2 ‘Tephra’ צנח ב -15 ביוני. במקור נקרא ‘המלט’, החלק העליון צבוע בגווני אפור שונים המנוגדים להפליא זה מול זה. שפע של זמש עוטף סביב הדגם, ואילו מדרס הביניים השמנמן מרופד בגומי חניכיים לתוספת משיכה ועמידות בכל שלב.

עליון x אייר ג’ורדן 14 ‘לבן’

יתכן ושיתוף הפעולה השנוי ביותר במחלוקת שלהם עד כה, ה- Supreme X Air Jordan 14 ‘לבן’ מ -22 ביוני מציין את דגם ה- Jumpman השני שלהם מאז שלוש החבילות של AJ5s בשנת 2015. צבוע בפלטה לבנה נקייה, עור נלהב מהווה את כל החלק העליון, בעוד מאות חתיכות מתכות מעניקות לנעל אסתטיקה כמעט פאנק רוק. While it’s definitely not their most popular collab, it shows that supreme aren’t afraid of trying new things.

Off-White x Nike Zoom Terra Kiger 5 ‘Electric Green’

Picking the Off-White x Nike Zoom Terra Kiger 5 ‘Electric Green’ over the other two was pretty hard, but we selected this one because of its crazy vibrant palette that hard to ignore. part of Virgil Abloh’s “TRACK”; collection from June 24th, it’s painted in a striking green colour scheme with deconstructed elements appearing throughout. one of the main features are the exaggerated traction grips down below that pay homage to track-dedicated shoes.

Air Jordan 1 High ‘Gym Red’

The hype surrounding the Air Jordan 1 High ‘Gym Red’ is off the charts, and it’s easy to see why. Dropped on June 29th, this AJ1 takes design cues from the 1985 classic, with a show stopping red, black, and white colour scheme to boot. Boasting a luxe leather construction, a Swoosh shoots down the lateral and medial side walls, while the midsole is infused with Nike’s Air tech for comfort you can write home about.

Yeezy 700 ‘Utility Black’

And last but not least, we have the brand new Yeezy 700 ‘Utility Black’. rELEDED באותו יום ב- 29 ביוני, נעלי ספורט התגנבות מסמנת את 700 הכל-שחור השני מאז ה”וונטה “בתחילת החודש. מעוצב מעור אולטרה לוקס וזמש חלק חמאה, טון רשת קיים גם ללבוש של כל היום. למטה, דחיפה בינונית מופיעה, וכמו ‘הטפרה’, היא גם מרופדת בגומי מסטיק לעמידות נוספת.

ובכן, הנה לך את זה! עשרת המהדורות החמות ביותר ביוני 2019! כמה מאלו הצלחתם להתמודד? מה ברשימת המשאלות שלך? יידע אותנו, והקפידו לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד עבור העדכונים והגדולים ביותר בסניקרס! לקבלת תוכן נוסף כזה, הקפד להוריד את האפליקציה הרשמית שלנו בחינם עכשיו!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *