משטחי מידע נוסף על שחרור עבור Stüssy X Nike Mare חיל האוויר 1 אמצע

2022 היא שנה די גדולה עבור חיל האוויר של נייקי 1. חוגגים את יום הולדתו 40 העצום, נעל הכדורסל הפכה לתופעה תרבותית בארבעת העשורים האחרונים , עד כדי כך שפרסמנו לאחרונה קטע על איך זה הפך לנעלי הספורט של ניו יורק. כדי לכבד את יום השנה של AF1, המותג Beaverton ישיק מטח של שיתופי פעולה היפועים, כולל חיל האוויר Stüssy X Nike 1 אמצע, שתפסנו לראשונה מבט אחורה בדצמבר.

הפעם האחרונה שתווית שון סטוסי-מלוכת השירות את ה- AF1 הייתה כל הדרך חזרה בשנת 2020 כאשר הפילו שני זוגות בעלת קנבוס. מהיר קדימה כמעט שנתיים, והם חוזרים לעשות את הדבר שלהם על נעל הכדור B האגדית. אם לוקחים על עצמם את הגרסא האמצעית-טופ הפעם, אנו מקבלים ויברציות “פנדה” חמורות של דאנק. מיוצר מעור פרימיום, הקולב הזה עובד על בסיס בסיס “מפרש” נקי ואילו לוחות חלוקי נחל שחורים עושים את דרכם לאורך החלק העליון. ניקוב Toebox הקלאסי הוחלפו במוטיב “S” המפורסם של “S”, וסמל זה משתרע גם לעקב, שם הוא לייזר על תג פלדה.

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

“Stüssy” רקום דק על רצועת הרגל האמצעית, בעוד נייקי סוווש יורה על פני הרוחבים והמדיאלים. פירוט ממותג משותף חינך את הלשון מזהה כדי לבסס את שיתוף הפעולה הרצוי, וכל זה מגיע ארוז בתוך ארגז נעליים במהדורה מיוחדת.

על פי המקורות שלנו, חיל האוויר של Stussy X Nike 1 אמצע “לבן שחור” ינחת מתישהו בקיץ הקרוב וישתחרר לצד כמוסת לבוש שלמה. דליפות מוקדמות מציעות כי היצירות יכללו איקונוגרפיה של שקט ואהבה לאורך כל הדרך, וייפלו במבחר גוונים מונוכרומטיים. הקפד לשמור אותו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח, ובחדשות קשורות, על פי הדיווחים, Stüssy X Converse Chuck 70 הוא בעבודות!

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *