אדידס עובדת מחדש את שלושת הפסים האייקוניים שלה בתמונת טיזר מסתורית

ובכן, זה היה לא צפוי. אדידס בדיוק לקחה את המדיה החברתית עם תמונת טיזר מסתורית שעובדת מחדש את המיתוג שלהם עם שלוש פסים לבנים וכחולים. הכיתוב “התחלה חדשה”, הצילום מציג רקע כתום נועז עם שלושה פסים שחורים נוקשים שרצים על פני האמצע.

אף ששום דבר אחר לא ידוע על כך עדיין, דן פרייברן מכרזות הבעיטה הציע כי הפסים ההפוכים יכולים להיות פירושו שאדידס עומדת לשחרר אוסף קונסורציום בו הם הפכו את שלילי הצבעים האייקוניים ‘והקופסאות כתומות ושחורות. זה יהיה די מטורף, מכיוון שהיו המון נעלי ספורט שרצינו שהפכו. עם זאת, Freebairn אמר גם שהוא “לא בידע”;, כך שרק הזמן יגיד.

רעיונות אחרים כוללים שיתוף פעולה ילדותי של גמבינו, שותפות פורנווב, וכמובן, אוסף הפוקימון שהצגנו בחודש שעבר. זה יהיה הגיוני כמו הדימוי סוג של פרווה של פיקאצ’ו של גבה מפוספס, אך יחד עם זאת, זה לא הגוון הנכון של צהוב והפסים של מפלצת הכיס הם למעשה חומים.

ברגע זה, כמעט לא ידוע שום דבר אחר על טיזר אדידס המסתורי הזה, אז הקפידו לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות נוספות ככל שהוא מתפתח! מה אתה חושב שזה? יידע אותנו, ובעוד שאתה כאן, הקפד לבדוק את טווח הסניקרס המלא של אדידס!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *