פרד פרי X קוף רחצה מתנגש לאוסף של קלאסיקות

בעקבות בעלות משותפת של CVC קפיטל קפיצה על קוף רחצה מוקדם יותר החודש, נראה שהמותג מעוניין להצית מחדש מערכות יחסים ישנות כאשר הם מתכננים קישור נוסף עם לא אחר מאשר אייקון בריטי, פרד פרי.

הפעם האחרונה ששני המותגים הללו נפגשו הייתה בשנת 2012 לקישור לא סביר לרגל יום השנה ה -60 של פרד פרי, שם הם ייצרו מבחר מוגבל של פולו חתימה וחולצות טריקו גרפיות. עם הפריטים שעדיין מבוקשים מאוד בקרב אספנים מאז שחרורו, אנו מצפים שהחדשות על שיתוף הפעולה האחרון ירגשו את מעריצי שני המותגים בכל מקום.

תמונה דרך @bape_uk
על פי ה- @Bape_uk אינסטגרם, אוסף זה יכלול חמישה חתימות וקלאסיקה שעובדה מחדש על ידי שני המותגים. אם לשפוט על פי התמונות שפורסמו חמשת היצירות הללו, יכללו שלוש צמרות מסלול ושתי חולצות פולו.

נראה כי צמרות המסלול מגיעות לצבעים שחור, חיל הים והירוק, כולם מעוטרים בבחירות של הדפס CAMO הענן האייקוני של BAPE. כמו כן, שניהם סמלי החתימה של המותג יושבים בגאווה על החזה ומורד הכתפיים והזרועות בגרסה הכחולה/ירוקה. חולצות הפולו מגיעות עם הדפס CAMO בענן כל-העננים וכוללות מיתוג כפול.

תמונה דרך @bape_uk
הקולקציה תהיה זמינה באופן מקוון החל מה -26 ביוני ב-‘s של פרד פרי ואנחנו צופים כי ייתכן שתצטרך להיות מהיר לשים יד על זה! בחדשות אחרות, C.P. החברה חולקת את סיפורם בספר 50 שנה.

תמונה דרך @bape_uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *