שקופית Yeezy “Onyx” היא התגנבות ככל שהיא מקבלת

אי פעם מכיוון שהשקופית של Yeezy הופיעה לראשונה בשנת 2019, חלמנו לצבע “משולש שחור” לשחרור. ובכן, אחרי ששנתיים כמעט של המתנה נראה כאילו אתם עונים לבסוף לתפילותינו כאשר השקופית של Yeezy “אוניקס” זה עתה דלפה. אם אתה מחזיר את דעתך לקיץ 2020, “פיח” היה במקור משתמע ככול שחור, אולם כאשר הציג אותו הופיע במקום חום כהה במיוחד.

אם מעולם לא השתמשת בזוג שקופיות בחייך, אתה בהחלט דרישה לנסות אותם בהקדם האפשרי. אחת הבחירות הנוחות הנוחות ביותר שתלבשו אי פעם, אייזי זה בנוי מכמה מקצף ה- EVA הכי בונקי בשוק. הסגנון הצבוע ממש כאן בפלטת פלטה “שחורה משולשת” התגנבות, מספק לו אסתטיקה קלה ועם זאת בולטת. כף הרגל מתנופפת בזהירות כדי לקבל את כף הרגל שלך, ומצטרפת ללא מאמץ עם החלק העליון של השקופית להתאמת הנעילה העליונה.

סולית גומי מוגזמת מספקת כמות מטורפת של משיכה עם כל שלב, כמו גם לסיום את הכל, לוגו של אדידס מוערך בעדינות משמש כסוג המיתוג היחיד שתגלה על כל השקופית, ומסיים את העיצוב.

לא הרבה יותר מובן לגבי השקופית של אדידס Yeezy “אוניקס” ברגע זה, אולם המקורות שלנו אומרים לנו שהם אמורים לצאת בחודש הבא ב- 7 במרץ! הבה נבין אילו צבעי צבע אחרים תרצה לראות, כמו גם בחדשות נלוות, הנה כל יחידות מחדש של Yeezy שנפילה השנה!

תמונה דרך YeezyInfluence
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *