כיצד לשטרת משטרה את טירוף x אדידס אולטרה בוסט 4.0

מכיוון שהוא דלף לראשונה באוקטובר, סניקרס בכל מקום היו (IM) שהמתינו בסבלנות עם שחרורו של טירוף X אדידס אולטרה בוסט 4.0 … כמו גם אותו יום הגיע לבסוף! אחת השותפויות הפופולריות ביותר של Ultra Boost מזה זמן רב, הנה בדיוק איך אתה יכול קצין משטרה זוג לעצמך – זה לא יהיה קל.

פרי המוח של כוכב העל של הונג קונג שון יו, טירוף הוא מותג שמתמקד בפרטים קפדניים כמו גם באיכות מעולה. הכולל צבע נועז בסגנון מתאר בסגנון לבן עבור הזוג השחור, כמו גם בכתום עבור שמלות עור לבנות, יוקרתיות, את שלושת כלובי הרגל של פס כמו גם כוס עקב, כמו גם דחיפה באורך מלא יושבת למטה למטה לנוחות נוספת ו כדי להסתובב אם הכל, מיתוג טירוף, בנוסף לסלוגן “כל העבודה וגם השום לא משגעים” מעטר את הצללית.

עכשיו, אם אתה מתכנן להתמודד, הקשיב. יתכן שכבר ניחשתם נכון, אולם ה- Madness X Adidas Ultra Boost 4.0 יהיה מיוחד בסין, כמו גם יוצע ב- 12 בינואר אך ורק בחנות הטירוף בבייג’ינג. צפוי להיות מוגבל ביותר, סביר להניח שתתחיל לתור בשעות הקטנות כדי להבטיח W.

מבחינת התמחור, הזוג הלבן יהיה 1399 RMB (כ- 160 £), ואילו הזוג השחור הוא מעט יותר ב 1499 RMB (כ- 175 £). הבה נבין אם תסתלק בתגובות למטה! בחדשות הקשורות, פארל וויליאמס אדידס חוגגת את השנה החדשה הסינית עם חבילת ‘CNY’ החדשה לגמרי!

אם אתה מאמין לחטוף כמה חום אדידס חדש לגמרי, הקפד לבדוק את האחרון כאן!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *