ה- Air Jordan 1 נמוך “וולף אפור” הוא האלטרנטיבה האידיאלית של דיור

אם אתה, כמו רבים מאיתנו, לא הצלחת להתמודד עם דיור x אייר ג’ורדן 1 נמוך בשנה שעברה, אז אתה במזל כמו ג’ורדן ברנד חשפה זה עתה את האלטרנטיבה העליונה עם “זאב אפור” הנמוך של אייר ג’ורדן 1. תוספת נקייה מטורפת לכל אוסף קיץ, בואו נתקרב ואישי עם הצבעון הקרוב הזה!

“או יותר או פחות חסימת צבע כמו שיתוף הפעולה של דיור הנודע,” אפור הזאב “מתהדר בבניית עור פריכה שהיא חלקה למגע. עובדים על גבי בסיס לבן יפהפה, לוחות אפורים בהירים עוטפים בעדינות את הגב, מערכת השרוך ​​וה- Toebox, ואילו נייקי סוווש משלים גולש באלגנטיות על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים והמדיאליים.

תמונה דרך נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

הלוגו של ג’אמפמן חובב את לשון הניילון, ואילו סמל הכדורסל האגדי רקום דק על העקב. כדי להפוך את Air Jordan 1 לנמוך אפילו הרבה יותר לדומה לקים ג’ונס-פייר מהשנה שעברה, מתחת לרגליים החיצוניות הוקמה בגוון כחול בהיר, וסיימה את העיצוב.

לא צריך להחמיץ את נייק אייר ג’ורדן 1 “וולף אפור” נמוך “נייקי אייר ג’ורדן 1”, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח! אידיאלי לאלו מאיתנו שלא רוצים להוציא 1000 ליש”ט לגרסת דיור, יידע אותנו אם תוסיף את אלה לסיבוב שלך, ובחדשות קשורות, Travis Scott X Fragment Design x Air Jordan 1 Low סוף סוף יש תאריך שחרור!

תמונה דרך נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *