מבט מעמיק על 2021 X-White X Air Jordan 1 “צהוב קנרי”

זהו זה, צ’יף. לאחר שהקניט אותה בתערוכת “דמויות הדיבור” שלו ב- MCA שיקגו עוד בשנת 2019, סוף סוף אושר סוף סוף סוף סוף שנת 2021 של וירג’יל אבלו אאוט-לבן X אייר ג’ורדן 1 “צהוב קנרי”. , ההתחייבות הרביעית של OW על ה- AJ1 היא ללא ספק אחת מהשיתופי פעולה המופעלים ביותר של השנה, וכאשר אנו מתכוונים לשחרור עולמי, אנו מביטים כעת במבט מעמיק!

אייר ג’ורדן 1 הנוכחי והגדול ביותר של Abloh בהתחשב בכך ש”ה- UNC “משנת 2018,” הצהוב הקנרי “הוא כל מה שחלמנו עליו וכל כך הרבה יותר. עבודה על בסיס עור לבן פריך, מבטאים צהובים נועזים עושים את דרכם לעבר תיבת העקב, העקב והעליות לפופ של ניגודיות שבטוח לסובב ראשים.

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888
אלמנטים מפורקים חתימה מגיעים בדרך של נייקי סוווש מנותק, מיתוג “אוויר” מפורסם, לשון קצף חשופה, וכמובן, עניבת רוכסן שחורה מבריקה שהפכה כעת לשם נרדף לבית האופנה מבוסס מילאנו.

כמובן, אינך יכול לדבר על “צהוב קנרי” מבלי להזכיר את הטקסט המצוטט על שרוכי השרוכים והתפרים הכתומים והכחולים הנראים לעין לאורך הדגם שמוסיף פופ צבע נוסף. כדי לסיים את הכל, הכדורסל האווירי ג’ורדן מכורף דק את צווארון הנעל הלבן, ומסיים את העיצוב האגדי באמת.

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888
כמעט שום דבר אחר לא ידוע על ה- X-Nike Air Jordan 1 High OG “צהוב קנרי” ברגע זה בזמן, אבל זה בהחלט יורד מתישהו השנה. וודא שאתה שומר אותו נעול אצל הספק היחיד לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך להתמודד, ובחדשות קשורות, אוסף ה- X Nike “The 20” של White-White “The 20” מגיע בקרוב מאוד! 2021 הולך להיות מקומם לחלוטין עבור נעלי ספורט!

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *