הנעלה ואופנה מתנגשים ב- Alpha Industries X New Balance 574

כחלק מכמוסה שיתופית חדשה לגמרי, נחשף אלפא תעשיות X New Balance 574. בעוד ששני המותגים הם משתפי פעולה תכופים, זה מציין את הפעם הראשונה שדרכיהם חצו ונראה שזה מתהווה כפרויקט חזק. אלפא תעשיות מפורסמים במעילי מפציץ קלאסיים ולעתים קרובות מכונים “תקן התעשייה” כאשר הוא נוגע לאותו בגד מסוים. איזון חדש לעומת זאת נבדל לשיתופי פעולה של הנעלה מובחרת שהיו פופולריים במיוחד כבר מאוחר.

הצללית שבחרת הפעם היא לא אחרת מאשר 574, נעלי ספורט שכבר מצליחות מאוד ולא זקוקה להכנס. הצמד מקושט בגווני חאקי ואפור ונראה שהוא מציג פרטים מתקדמים לאורך כל העיצוב שללא ספק יהפוך את אלה לשחרור פופולרי בקרב אוהדי הנעלה.

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

קנה עכשיו

מעוצב בעיקר מזמש גמיש, העלונים כוללים גם לוחות קורדורה המציעים מגע לאורך זמן ונוח לעיצוב. הלוגו N של New Balance N תפור לצדדים הרוחביים וגם המדיאליים, ואילו הלוגו של אלפא תעשיות מופיע גם הוא בצד הרוחבי. המראה מופרך עם זאת עם סמלי לוגו “N” הניתנים להחלפה, ומאפשר למשתמש לבחור בין שני הצבעים הנזכרים.

כל זה יושב על גבי יחידה סולית אולטרה נוחה במיוחד שמוודאת שכל בלאי של אלה יהיה נטול לחץ כמו האחרון. אם אתה מבקש לשים יד על אלפא תעשיות X New Balance 574, תצטרך להחזיק עוד קצת יותר זמן, מכיוון שכרגע לא נקבע פרטי שחרור רשמיים באבן. הקפד לשמור עליו נעול באידיאלי כאן אצל הספק היחיד עבור כל הנוכחיים ובעוד שאתה כאן, סאלדה במברי x ניו איזון 574 “יורט” פשוט הקניט בכביש חדש!

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *