שחרור ה- ISPA הנוכחי ביותר של נייקי נראה פראי!

אם אתה חזק מאוהד סוווש כמו הרבה מאיתנו ממש כאן אצל הספק היחיד, לא תשמע שום שאלה על קו ISPA של נייקי עד עכשיו. אם לא, ISPA (אלתור, Scavenge, Protect, Adaving) הוא אחד המון קווי המשנה של התווית, כמו גם מתמקד בסגנונות גאוניים המטרה לשפר את האינטראקציה של ספורטאי עם סביבה מובנית. מקור נעלי ספורט מכובד @koala_hsh הדליף תמונות של עיצוב ה- ISPA הנוכחי (שעדיין לא נקרא) כמו גם הוא נראה שלא כמו כל מה שראינו בעבר!

תמונה באמצעות Koala_hsh
בשילוב של כמה טכנולוגיות נייקי, נראה שהצמד מתכוונת לשבור גבולות כמו גם בהחלט יסובב כמה ראשים ברחוב. נראה כי החלק העליון מעוצב מחומר Flyknit כמו גם מהודק עם מערכת מיוחדת הדומה לסוג המופיע באזור הקפסולה של היפי האזור הקרוב.

מתחת לרגליים הדברים באמת מתחילים לפנות! קופסת הבוהן מפוצלת לשניים, ומשלמת כבוד לסגנונות הנעלה יפניים קדומים, ואילו שתי כמוסות דמויי שוקס נראים מורכבים מאותו ריפוד בדיוק כמו זה שמופיע במאמני המרתון של נייקי הפופולריים ביותר של נייקי, יחד עם מרחב גדול עבור זריזות נוספת.

תמונה באמצעות Koala_hsh
דבר אחד הוא ספציפי כאן, כמו גם האמת שמדובר בסניקרס הנייקי הכי מטורף שראינו מזה זמן רב! בינתיים אין לנו שום סוג של הרבה יותר פרטים על הצמד למראה אקסצנטרי זה, כך שעד עת עת תצטרך לשבת חזק עוד קצת. הישאר נעול באידיאלי ממש כאן אצל הספק היחיד לכל העדכונים ביותר, כמו גם לבדוק את ההסתגלות העתידנית של נייקי הרכב מקסימום בצבע “השחור” החדש בזמן שאתה כאן!

תמונה באמצעות Koala_hsh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *