גודל Rnnr קצף של Yeezy: בדיוק איך הם מתאימים?

ה- Yeezy Foam Rnnr הוא אחת הצלליות הכי מטורפות להציג בשנים האחרונות, כמו גם היא עדיין מקבלת שחרור עולמי. כחלק מהעבודה השיתופית המתמשכת של קניה ווסט עם אדידס מקוריים, נעלי הספורט מציגות מראה אופנה קדימה שמובטח לפנות כמה ראשים ברחוב. אמנם הם די קשים לתפוס כרגע, אך אם אתה רוצה לקצין משטרה זוג אתה רוצה לוודא שהם יתאימו.

האם הם קטנים? האם הם רצים בגדול? יש לנו את כל הדרישה שלך להבין לגבי ה- Yeezy RNNR הטוב ביותר כאן אצל הספק היחיד, אז בדק עוד לעוד.

Yeezy Foam rnnr – מה פסק הדין?

התאמה: הקצף RNNR זמין רק בגדלים מלאים, כמו גם אנו ממליצים לעמוד עד הקרוב ביותר המוצע לגודל האופייני שלך.
נוחות: הם מושלמים לשכיבה בבית או לנקות בחנות, הם מפותחים לשימוש כל הזמן.
טיפול: מחק את המשימה עושה את המשימה בגלל הבנייה של מקשה אחת, אל תסכן להכניס את אלה למכונת הכביסה.
גודל גודל: הן בגדלים בבריטניה והן בגדלים בארה”ב הם בדיוק אותו דבר בדיוק ב- RNNR הקצף שעלול לגרום לבלבול, נסה כמו גם להישאר נכון לגודל לגודל בריטניה במידת האפשר.

Yeezy foam rnnr – מה שמומחי המוצר שלנו חושבים

תמונה דרך Branndannart
“אני פשוט טלטל אותם עם בוגי כונון כרגע, אולם ברגע שה -21 ביוני יגיעו לחולצות טי כמו גם מכנסיים קצרים ייצאו.”
אדם צ’אונג – ראש חדשות כמו גם יצירתי
איך הם מתאימים?

ה- Yeezy Foam Rnnr מוצע רק בגדלים מלאים. באופן מוזר, עבור נעל ספציפית זו בגדלים כמו גם גדלים בבריטניה זהים בדיוק. בדרך כלל אני לובש 10.5uk עבור Yeezy עם זאת במקרה זה הלכתי עם 10uk כמו גם זה מתאים בצורה מושלמת. זה מעט הדוק סביב קטע הבוהן אולם בניין הקצף מבצע זאת בקושי מורגש.

האם הם נוחים?

ללא ספק, הקצף rnnr הוא אחד הדברים הנוחים ביותר שנעשו אי פעם. מעוצב בחלקו מאצות בר -קיימא, אני לא מבין מה קניה ווסט, סטיבן סמית ‘, כמו גם שאר צוות Yeezy עשה זאת, אולם אלה באמת מרגישים שאתה הולך על ענן שמנמן אחד.

איך אתה מעצב אותם?

קשה לציין בדיוק כמה בדיוק הייתי מעצב את ה- RNNR. בעיקרו של דבר אני פשוט מתנדנדת אותם עם מכשיר הכנסת כרגע, אולם ברגע שה -21 ביוני יגיעו לחולצות טי כמו גם מכנסיים קצרים ייצאו.

איך מנקים אותם?

בגלל בדיוק כמה חלקים כמו גם המשטחים, כל מה שהם דרישה זה מחיקה קלה עם קצת שטיפת נוזלים כמו גם אתה נהדר ללכת. לא הייתי מציע להכניס את אלה למכשיר הכביסה מכיוון שכמה מההיבטים הם תחושה “רופפת” למדי.

תמונה דרך Ryivibes
“הם עשויים להיות זוג הסניקרס הנוח ביותר שלבשתי אי פעם.”
ג’ק אלדריך – סופר חומרי
איך הם מתאימים?

התגשמתי לגודל אדידס הטיפוסי שלי כמו גם זה התאמה פנטסטית. הם הרגישו מעט צמודים בהתחלה עם זאת, אולם ככל שהשתמשתי בהם הרבה יותר שהם בהחלט התחרפו. אני ממליץ לעשות את אותו הדבר בדיוק אחרת אתה עלול להיתקע עם זוג שנופל מהרגליים שלך!

האם הם נוחים?

הם עשויים להיות זוג הסניקרס הנוח ביותר שלבשתי אי פעם. הם פותחו במיוחד כדי לפעול כבעיטות יומיומיות כמו גם הם מושלמים פשוט להחליק כמו גם ללבוש ברחבי הבית. הבניין של מקשה אחת הוא באמת טרנספורמציה בעיצוב נעלי הספורט.

איך אתה מעצב אותם?

בכנות, אני פשוט לובש את שלי ברחבי הבית! זה לא כאילו שאנחנו יכולים ללכת לשום מקום כרגע כמו גם לא העונה הטובה ביותר ללבוש אותם מחוץ לטובה עכשיו. זה בעיקר עם מכנסי טרנינג רחבים כמו גם מכנסי מטען, אם כי הם בהחלט היו קופצים גם עם מכנסיים קצרים!

איך מנקים אותם?

הם לא ממש מטונפים כמו שאני רק לובשת אותם ברחבי הבית, אולם כאשר הסוליות מתחילות להיות קצת מטונפות, אני מספק להם מחיקה מקיפה כמו גם הם נראים גדולים כמו חדשים. הם אחד הנעליים הפשוטות ביותר לנקות באוסף שלי.

תמונה דרך חוויית ג’ו רוגן
“הם צריכים להיקרא קצף Marshmallow Yeezy, הוא מאוד רך עם זאת, הוא גם הרבה יותר עמיד כמו גם מוכן לכביש ממה שציפיתי.”
אלימים מונטל ג’אלה – מנהל הרשת החברתית
איך הם מתאימים?

ובכן אני UK7.5 כמו גם בגודל גודל כמו גם קיבלתי לעצמי 8. השימוש בהם עם גרביים מספק לו התאמה נוחה, אולם אם תבחר לטלטל אותם בלי גרביים הם עשויים להרגיש רופפים.

האם הם נוחים?

הם צריכים להיקרא קצף Marshmallow של Yeezy, הוא מאוד רך, אולם גם הוא הרבה יותר עמיד כמו גם מוכן לכביש ממה שציפיתי. תחילה רכשתי אותם מתוך אמונה שהם בסופו של דבר היו האפשרות שלי לקרפ להוציא את הפח, עם זאת הם התחילו בסופו של דבר להיות הריצה שלי לנעלי החנויות, כמו גם אז גיליתי את עצמי מספקת כל סוג של סיבה ללבוש אותם ו למרות השם rnnr לא הייתי מציע באמת לרוץבהיותו, זה למעשה יהיה כמו לרוץ בקרוקס.

איך אתה מעצב אותם?

אני מנדנד אותם עם גרבי קרסול לבנים כמו גם בדרך כלל מעצבן אותם עם רצועות שירות כמו גם ז’קט נוח.

איך מנקים אותם?

כרגע פשוט השתמשתי בבד מיקרופייבר, כמו גם זה היה בסדר!

תמונה דרך קים קרדשיאן
“אני לא מאמין שיש משהו מה- Yeezy Line של קניה שאינו נוח.”
רפאל פז – סופר חומרי
איך הם מתאימים?

בדרך כלל אני עולה בחצי גודל בכל מה שיש קצת אזור נשימה עם זאת מכיוון שאלו לא זמינים בחצי גדלים, פשוט הלכתי עם גודל אדידס האמיתי שלי כמו גם הם בצורת עדינה!

האם הם נוחים?

אני לא מאמין שיש משהו מה- Yeezy Line של קניה שאינו נוח. סתימת Yeezy בנויה עם מדלי חורים כמו גם רכסים כך שהחוויה הנושמת היא למעשה ברמה אחת נוספת בהשוואה לכל מה שאי פעם השתמשתי בו בעבר.

איך אתה מעצב אותם?

אין לי את דרכי העיכול ללבוש אותם בחוץ עדיין בגלל הוויברציות הכבדות של קרוקס, אז הכי טוב עכשיו אני פשוט מנדנד אותם בבית עם מכנסי טרנינג.

איך מנקים אותם?

ספוג טבל במי סבון ימחק כל סוג של עפר עודף, זה באמת כל כך קל!

תמונה דרך Ryivibes
רץ קצף של Yeezy: מה אתה דרישה לדעת
אז הנה לך את זה, אנשי המקצוע שלנו גם כן מדרגים את ה- Yeezy Foam Rnnr, גם אם הם לא היו בהתחלה. הסניקרס בדאגה הוא מהפכני מבחינת הסגנון, כמו גם לא יונע פופולריות רבה עוד יותר כאשר מתרחש שחרור גדול יותר. המון צבעים חדשים אמורים לרדת לאורך 2022, כמו גם אנו ספציפיים שזה יישאר בחירה אגדית עבור אלה שהבינו מתי היא נוגעת להנעלה!

הקפד לשמור עליו נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד עבור כל החדשות האחרונות של Yeezy Foam RNNR, כמו גם עדכונים, כפי שנביא לך את זה לפני מישהו אחר!

עיין במדריכי הגודל האחרים שלנו של Yeezy למטה:

Yeezy הגדלת מדריך 350 גודל
Yeezy grive 380 מדריך גודל
Yeezy הגדלת מדריך 500 גודל
Yeezy הגדלת 700 מדריך גודל
מדריך גודל שקופיות של Yeezy

תמונה באמצעות Deal עם המגזין

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *