שכונות יצירתיות משפיעות על השותפות Newaken X New Balance 725 ו- 1080V11

בגדי ספורט גאנטיים ניו איזון ממשיך להישאר בחזית סצנת הסניקרס כיום בגלל גל השותפויות הנחשקות בשנה האחרונה. עם פחות מחודש שנשאר לפני סגירת השנה, למותג המורשת עדיין יש המון מה להציע. ימינו משתמש ב- Laborsers האור על השכונות החדשניות המעוררות השראה שתרמו משמעותית לעירום, קמעונאי יליד קופנהגן.

עבור צוות זה-אפ, חבילת “קהילת הקהילה” של New Balance “New Balance” משרתת את אורח החיים החדש לגמרי 725 כמו גם את 1080V11 ידידותי לריצה. שתי ההנפקות משמרות את העיצובים המקוריים שלהם, כאשר ה- NB725s משתלבים זה בזה כמו גם חיתוכי עור כמו גם את ה- Fresh Fresh Sole X של NB1080V11.

תמונה באמצעות עירום
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות עירום
Int’l Shipping

ראה עוד

באשר לפלטות הצבעים, ה- New Balance 725 מציג תערובת של “מלח ים” כמו גם “UV Glow” Colourways, כמו גם ה- New Balance 1080V11 ב”מלח ים “כמו גם” קרם ענן “. קופנהגן עירומה שומרת על המיתוג שלה עדין באמצעות מדרסים כמו גם טיפים לתחרה, כמו גם סמלי חתימת NB “N” בצדדים עדיין נוכחים כתמיד.

אם אתה אוהב את המראה של חבילת “הקהילה” של New Balance “New Balance”, אנסמבל הדו-נעליים משחרר ברחבי העולם ב- 16 בדצמבר. הקפד להישאר נעול ממש כאן אצל הספק היחיד לשיתופי הפעולה הנוכחיים של New Balance. בשלב הבא, ה- United Arrows X New Balance 550 Collab מקבל מסלול נייטרלי נקי.

תמונה באמצעות עירום
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות עירום
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *