תמונות נוספות דולפות של Yeezy Boost 350 V2 “Sage”

השנה החדשה, New Yeezys! השותפות המתמשכת של אדידס המתמשכת של קניה ווסט לא תסתיים בקרוב. רחוק מכך, ככל הנראה “Materways, כולל ה- Yeezy Boost 350 V2” Sage “, כבר שמועות על 2020! כאן אנו בוחנים מקרוב את הדגם הקרוב הזה באדיבות חשבון הדליפה @YeezySeason2.

תמונה דרך @yeezyseason2
האוהדים הושארו מופרזים בעקבות הדליפה הראשונית של “Sage” של Yeezy 350. האם תויג כצבע צבע מושתק נוסף, האם הזוג הזה פשוט דומה מדי לרבים שפורסמו השנה?!

למרבה המזל, כפי שמראים התמונות האחרונות הללו, “מרווה המדבר” אכן כולל עליונות משובצות, אך למרבה המזל, יש קצת תוסס בצורה של צנרת כתומה. בדומה לצבעי Camo Camo Camo של העבר הקלאסיים, זהו תערובת אטרקטיבית של צבע נועז נגד זית גרין פרייםקיניט.

ממש כמו כל ה- Yeezy 350s של 2019, פס ברור כולל מעבר לדופן. אם תמונות אלה למעשה לגיטימיות, נראה כי הן מופיעות בחומר 3M רפלקטיבי. נגיעה ייחודית נוספת היא תוספת של סוליה חיצונית מתחת לרגליים.

תמונה דרך @yeezyseason2
אין שום אישור רשמי של אדידס, אך ה- Yeezy Boost 350 V2 “Sage” צפוי להשיק בתחילת 2020. זהו אחד מכמה סגנונות שמועות כולל Yeezy Boost 350 V2 “השירות השחור”. הישאר מעודכן לעוד עדכונים והתראות של Yeezy!

תמונה דרך @yeezyseason2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *