המראה הטוב ביותר שלך ועם זאת ב- Yeezy Leave 350 V2 “כחול מסנוור”

העומד בפני שחרורו של “Beluga RF”, נראה כי קניה ווסט תספק את סגנון OG 350 V2 דחיפה ענקית בשנת 2022 עיין במבט הטוב ביותר שלנו עם Yeezy הקרוב לשפר את 350 V2 “כחול מסנוור”. בדומה לחבילת “Black Friday” של 2016 שהציגה אייקונים כמו “Oreo”, זו לא שאלה שתהיה קלאסיקה עתידית, כמו גם הנה מה שאנחנו מבינים עד כה!

תחילה דלף מוקדם יותר החודש, אייזי זה חוזר לימים שלפני המונופילמנט מתאים לפס. עם בניית Primeknit התגנבות של כל שחור, שורה יחידה של יורה כחול על פני הפאנל הצדדי לרוחב בסך הכל עם מיתוג “sply-350” שנכתב בכל רחבי העולם. ניתן לגלות כתמים של כחול סביב החלק העליון, בעוד שרוכי חבל שמנמנים קושרים כל זה יחד, ממש כמו ה- OGS.

תמונה באמצעות ג’לירו
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות ג’לירו
Int’l Shipping

ראה עוד

תפירה של CrossHatch עוברת מעבר למרכז הנעל, כמו גם למטה תגלו מדרס בינוני מצולע שהוא מעט רואים, כך שתוכלו לבדוק את אדידס שיפור הטכנולוגיה בתוכו. כפי שאולי שמתם לב, אתם הפילו את כרטיסיית משיכת העקב למראה יעיל הרבה יותר, וסיימת את העיצוב.

אנחנו לא מבינים באמת מתי אדידס Yeezy משפר את 350 V2 “Core Black Blace Blue” אמור לשחרר, עם זאת המקורות שלנו אומרים לנו שהם יציגו מתישהו באביב 2022. בואו נבין מה אתה מאמין על הצבעון הקרוב הזה, כמו גם בזמן שאתה ממש כאן אתה עלול גם להציץ בהצצה ל- Yeezy Leave 350 V2 “כותנה לבן”!

תמונה באמצעות ג’לירו
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות ג’לירו
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *