תזכורת לשחרור: אל תחמיץ את אייר ג’ורדן 1 OG High “Green Green”!

אם אתה מרגיש מזל בעונה זו אז ה- Air Jordan 1 High OG “Lucky Green” מיוצר בדיוק בשבילך. ראשית מאוד דלף מוקדם יותר בקיץ, ברגע שראינו את אלה ראינו מייד דמיון ל”ייינקן “הדאנק הדאנק בשנת 2003, שגרם לעורר אחורה ביום. מוגדר לצמצם מחר ב -15 באוקטובר, אתה בהחלט לא רוצה לפספס את אלה!

עם זאת, מעוצב מכל דבר, העור הטוב ביותר, “ירוק המזל” הוא יצירת מופת בעלת צבע. בעבודה על בסיס לבן נקי, משטחים של ידידותי לסביבה מקשטים את תיבת הבוהן כמו גם עקב, ומאריכים את כל השיטה לעבר אזור הקרסול, שם תוכלו גם לגלות את סמל הכדורסל האדום “Air Jordan”.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
נייקי סווושס שחור התגנבות יורה על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב כמו גם מדיאלי, כמו גם כדי לעגל את הכל, סולית אוויר נוחה בטירוף מתיישבת למטה לנוחות, כמו גם לרפוד שמושלם הן על וגם מחוץ למגרש. לאחר מכן זה מעוגל עם סוליה חיצונית גומי שחור, ומסיים את עיצוב Air Jordan 1.

מה לא צריך לאהוב את נייקי אייר ג’ורדן 1 OG “Green Green”? צפוי להציג מחר ב -15 באוקטובר, וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד לאפשרות הטובה ביותר שלך ל- COP. הבה נבין אם תוסיף את אלה לאוסף שלך, כמו גם בחדשות הקשורות, Air Jordan 1 OG High “Seafoam” נחשף!

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *