ויברציות עתידניות רטרו כוללות בקולקציית PUMA RS 9.8

כאן בספק היחיד, אנו אוהבים את ה- PUMA RS 9.8 החדש לגמרי. מושיט את אחד הנעלי הספורט השמנמן המוערכות ביותר ליפול השנה, הוא מנצל את מלוא האסתטיקה החתימה של הענק הגרמני, ומיזוג עיצוב עתידני עם אלמנטים רטרו כדי ליצור נעל שבטוחה להיות אייקון. אם כמונו, נשבתת על ידי הקסם של הצללית הזו, תשמח לגלות שהוא זמין כעת במגוון רחב של צבעים וגדלים!

אם אתה תוהה מאיפה נובע השם המוזר של הנעל, הוא למעשה בהשראת המהירות המשוערת של האצת הכבידה ליד פני כדור הארץ, וזה, אתה מניח שהוא, הוא 9.8 מ ‘/s². בדומה לשאר טווח הסניקרס של פומה, אוסף RS 9.8 מיוצר מכמה מהחומרים הפרימיים ביותר שראתה התעשייה אי פעם. על בסיס בסיסי רשת נושמים במיוחד, עור יוקר ופאנלים זמש גמישים מקיפים את כל החלק העליון למראה ותחושה פרימיום.

למטה, תמצאו מדרס אמצעי של EVA שמנמן נוסף שמשתמש בטכנולוגיית מערכת ההפעלה של הפומה של PUMA לנוחות שהיא הרמה הבאה, וכדי לעמוד בכל זאת, “Rs 9.8” מושפע ברטרו; טלאי פוגע בלשון, ומשלים את האסתטיקה המופלת את העין.

רוצה את ה- PUMA RS 9.8 באוסף הסניקרס שלך? אתה במזל, מכיוון שהוא זמין הכי טוב עכשיו בפומה תמורת 75 פאונד בלבד לפופ, שזה גניבה וחצי! האם אתה קופץ? תן לנו לדעת איזה צבע מדגדג את הדמיון שלך, ואל תשכח לשמור עליו נעול בספק היחיד לרכילות הסניקרס החמה ביותר!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *