התבונן ראשון בתמונת Naruto X Adidas Copa Ultra Boost ‘Kakashi’

דרך אדידס
מאז שדלפו נעלי הספורט הראשון של נארוטו X אדידס ביולי, סניקרס ונינג’ות בכל מקום חיכו למידע נוסף על שחרור. עכשיו, בדיוק חודש לאחר מכן, התמונות צצו על נארוטו X אדידס קופה אולטרה בוסט ‘קאקאשי’, וזה כל מה שחלמנו עליו והרבה יותר.

כשהוא לוקח רמזים עיצוביים מאוד ברורים מהנינג’ה העותק עצמו, עליון הזמש הכחול דומה למסכתו ולתלבושת שלו, ואילו זמש אפור שעיר על הלשון והעקב מייצג את תסרוקתו החתימה החתימה שהייתה איקונית מאז שהמנגה האגדית ערך את הופעת הבכורה שלה בשנת 1997. א ‘ גביע העקב הצבאי ירוק מחווה את אפודו, מקושט ב”גוסט אולטרה “; מיתוג, וממש מתחתיו, תמצאו דמויות יפניות שקוראים את “Hatake Kakashi” המודפסים לאורך מדרס הביץ.

תמונה דרך אדידס
כדי לסיים את ה- UB של הוקאג ‘לשעבר, עין המנגקיו השילינגן שלו פוגעת בתג הלשון, ואילו סמל הכפר העלים של קונוחא והקעקוע האדום של האנבו מעניק את הכרטיסייה המשיכה והעקב בהתאמה, ומשלים את המראה.

בסימן נעלי הספורט השני של נארוטו X אדידס שראינו, אנחנו מעבר להיפטר לראות יותר בעתיד הקרוב מאוד, במיוחד הזוג המייצג את הדמות הכותרת. תן לנו לדעת מה אתה חושב, והקפיד לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף על שחרור ככל שהוא מתפתח!

תמונה דרך אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *