ה- Hello Kitty X Nike Air Presto משנת 2004 סוף סוף מקבל שחרור ציבורי

בחודש אוגוסט, הספק היחיד דיווח כי סוף סוף סוף סוף שחרורו של הלו קיטי X Nike Presto. אחת השותפויות המוזרות ביותר שהצללית ראתה אי פעם, היא נחשפה לראשונה עוד בשנת 2004 אך מעולם לא נפל בשום מקום. אם אתה מעריץ של התמוטטות Kawaii זו, וודא שאתה קורא, כמו הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה!

חזרתו של סנריו פרסטו מעגלת את טחנת השמועות די הרבה זמן, אך מוקדם יותר היום, תמונות של חולצת טריקו של הלו קיטי סוווש שלא נראתה מעולם. אנו מקבלים גם דיווחים כי הדבר ילווה על ידי ה- OG “לבן” ו- “שחור” מ- ’04, כמו גם כמה עיצובים מקוריים, שלמים עם החלק העליון של הניאופרן עם החתול הידידותי האהוב על כולם.

תמונה דרך עז
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך עז
Int’l Shipping

ראה עוד

אם מעולם לא ראית או שמעת אפילו על הלו קיטי X נייקי קולב לפני כן, לא היינו מופתעים כל כך. במקור, עוצב על ידי הסטיבן סמית ‘האגדי שעומד כיום בראש חטיבת העיצוב של Yeezy, ונועד במקור לרדת בארבעה צבעים עם 500 זוגות כל אחד. עם זאת, זה הופחת מאוחר יותר ל -12 זוגות בלבד כל אחד והועבר לחברים ובני משפחה בלבד, כך שאם אתה רואה זוג בטבע אז זה יום המזל שלך.

השמועה מספרת כי שיתוף הפעולה הקרוב של הלו קיטי X Nike Air Presto יירד מתישהו בקיץ הקרוב, אז וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד לקבלת מידע נוסף על שחרור ככל שהוא מתפתח. תן לנו לדעת מה אתה חושב על הקפסולה הקרובה בהשראת החתול, ובעוד שאתה כאן, הנה כל צבעים של לואי ויטון x נייקי חיל האוויר 1 שאנחנו מכירים עד כה!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *