שוק הפשפשים של קקטוס צמח X נייקי דאנק משטחים נמוכים במסלול אחר

בחודש אפריל, Sneaker Insiders @py_rates שבר את האינטרנט כשהודיעו כי שוק פרעושים של צמח קקטוס x נייקי דאנק נמוך היה בעבודות. בעקבות מחרוזת של שיתופי פעולה עם חום גבוה בשנת 2019, כולל Air Vapormax ו- Blazer Mid, זה יסמן את הפעם הראשונה של סינתיה לו לעבוד על צללית הסקייטבורד המפורסמת, ועכשיו, נראה כי צבע שלישי יכול להיות בדרך!

שֶׁקֶר

על פי @cpfm.xyz, לצד “פלטינה טהורה” ו”מרווה ספירלית “שכבר נערכו, ה- CPFM יירד גם בגוון” ברזיל “בהשראת. עם בסיס לבן נקי ומצוין, לוחות ירוקים וצהובים עושים את דרכם לאורך הנעל כהנהון למדינה הדרומית אמריקאית. גם אמוג’י החזון הכפול של התווית אמורה להופיע, עם מיתוג משותף נוסף כדי לקשט את הלשון ואת מדרס.

ממש כמו שוק הפשפשים של Cactus Plant בשנה שעברה X Nike Air Vapormax 2019, הדאנק צפוי גם לכלול נייקי סוווש מפורק המחובר באמצעות סדרת מיתרים. אמנם זה פשוט מדומה מוקדמת מאוד כרגע, אך לא היינו המומים אם הוא ייפול נראה בדיוק ככה.

תמונה באמצעות cpfm.xyz
לא הרבה אחר ידוע על שוק הפשפשים של קקטוס צמח X נייקי דאנק נמוך ברגע זה בזמן, אך הם צפויים להגיע מתישהו בסוף השנה עם מחיר זהה של 100 פאונד. תן לנו לדעת אם אתה קופץ, ובזמן שאתה כאן, הנה 10 שפל של נייק SB דאנק שחייב לעשות קאמבק!

תמונה באמצעות py_rates

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *