משטחי “כריש” של Oski X Nike SB Dunk “כריש” במשטחים בצבע “לבן משולש”

עוד בשנת 2019, לפני הגיל בו כל דאנק יחיד נמכר תוך שניות, הסוווש התחבר עם אוסקר רוזנברג עבור האוסקי X נייקי SB דאנק גבוה “שחור”. כשהוא לוקח צלילה עמוקה לצללית, החלקה השוודית העניקה לו מהפך שיניים. מהיר קדימה שנתיים ונראה שסוף סוף נקבל לה המשך עם Oski X Nike SB Dunk High “לבן”, ובכנות, אנו חושבים שאלו טובים יותר מ- OG.

בעוד שהזוג השחור היה עשוי מחמאה נובוק, הגרסה “הלבנה המשולשת” הזו בוחרת לבניית עור נלהבת שהיא רכה וחלקה למגע. שרוכים משלימים קושרים הכל יחד, ואילו זיהוי ממותג אוסקי תפור על הלשון. בהעברת המיקוד שלך למטה, תמצא סולית ביניים לבנה פריכה שמובטחת עם תפירת ניגודיות אדומה שמוסיפה פופ צבע לפלטת הצבעים המאופקת אחרת.

כמובן שאתה לא יכול לדבר על הקולאב הזה בלי להזכיר את נייקי סוווש. בדומה לצמד 2019, הקרציות הקלאסיות הוחלף על ידי כריש לבן נהדר, עם גנאשרים עקובים מדם לאסתטיקה אגרסיבית. בעוד שהצמד השחור לא נמכר מייד, אנו יכולים להבטיח לכם שככל הנראה יעשו זאת.

מוגדר להגיע לחודשים הקרובים, Oski X Nike SB Dunk High “White Triple White” הוא חובה, במיוחד אם לא התמודדה עם הצמד המקורי. תן לנו לדעת מה אתה חושב על סרט ההמשך הכריש הזה, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט במיטבך עדיין ב- KCDC X Nike SB Dunk High!

תמונה באמצעות solebyjc
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *