קניה ווסט הבחינה על ידי פפראצי בלה רוקינג נייקי וונדס

שנוי במחלוקת מאז היום הראשון, קניה ווסט הבחין שוב בדחיפת גבולות מה שמקובל, שכן בסוף השבוע הזה הבחין בפפראצי את כוכב אייזוס עצמו והיו בלוס אנג’לס נדנדה זוג וונדלים של נייקי, למרות עסקת אדידס של מיליון הדולר שלו הכוללת את המותג Yeezy. בעוד שווסט אינו זר למחלוקת, מהלך זה נראה מעט נועז בהתחשב עד כמה הוא קשור מקרוב לשלושת הפסים.

קניה עבד עם אדידס מאז 2015 לאחר שעזב את נייקי בשנת 2013, בטענה שלא ניתן לו מספיק חופש יצירתי לעשות את שלו שלו. מאז, הראפר ומותג בגדי הספורט הגרמני יצרו בהצלחה אימפריה, ומציעה את אחד משיתופי הפעולה המוצלחים ביותר של נעלי הספורט אי פעם.

תמונה דרך kanyemedia_
בשל שותפות זו, קניה למעשה מעולם לא הבחינה בכך שהיא לובשת שום דבר אחר מלבד העיצובים שלו מאז, וזה יהיה הגיוני לחלוטין. אין לנו מידע נוסף לגבי מדוע הוא לובש את וונדס נייקי הנ”ל, אולם ראוי לציין שהוא לובש כיסוי פנים מלא שנראה דומה מאוד מבחינה ויזואלית למסכות Maison Margiela שהראפר לבש לכלל שלו סיור Yeezus.

קניה השלים את המראה עם ז’קט נוח-כחול בהיר ומכנסיים שחורים ברגליים ישרות, שלכאורה הוא כנראה היה חם בו, בהתחשב בדיווחי מזג אוויר קובעים שזה היה 26 מעלות צלסיוס בלוס אנג’לס בסוף השבוע. אמנם כל זה מוזר, אך אין גם להכחיש שהכל קניה באופן מובהק – ואנחנו אוהבים את זה! שמור אותו נעול ממש כאן אצל הספק היחיד לכל העדכונים ובעוד שאתה כאן בדוק את ה- AJ1 הגבוה הקרוב “פטנט Bred”

תמונה דרך kanyemedia_

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *