נייקי אייר מקס 90 “DIT DYE” של נייק אייר מקס מקבל מהפך פסיכדלי

טינקר האגדי של טינקר האגדי של טינקר האגדי של טינקר האגדי, צצה באינספור צבעים מאז הצגתו בשנת 1990. בעוד שגרסאות מסוימות נשארות על מדפי החנות, כמה אחרים באים לבוש בלבוש מדהים שמשאיר את Sneakerheads ביראת כבוד. מה המשמעות של זה בדיוק? בקופות במהירות הברק. אז וודא שאתה מסתכל טוב יותר על נייקי אייר מקס 90 “Dye Black” החדש, מכיוון שנוכל להבטיח שהם לא יהיו בסביבה זמן רב!

תמונות רשמיות מראות את העיצוב שומר על כל התכונות המסורתיות שכולנו התאהבנו, הוקירו, כמו גם בסופו של דבר היכרנו לאורך השנים, ובמיוחד דיברו על מערכת האוויר הנראית העכופית בתוך המדרס מתחת לרגליים – ומציעות מטורף כמות ריפוד כמו גם נוחות כמובן.

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

העלונים המתאימים יחד נהנים מטון שחור-מגרש המאפשר לעמוד בתכונות כדי לספק מראה בולט לקלאסיקה של שנות ה -90: אדום כמו גם שכבות על צבע עניבה כחול המסמן את שומרי הבוץ הצדדים כמו גם כלי עור. עיגול התצורה הפסיכדלית הם מבטאי מיתוג נייקי מסורתיים המעטרים את הלשון, מדרסים, כמו גם שכבות העקב כאחד.

Nike Air Max 90 “Dy-Dye Black” ראוי מאוד לאזור בקולקציה שלך, אז וודא שאתה עובר לנייקי ברגע זה בזמן שגדלים עדיין זמינים! אל תזכרו לבדוק איתנו בחזרה ממש כאן אצל הספק היחיד עבור כל המהדורות האחרונות של נייקי. בחדשות נלוות, היכנסו לקיץ עם Nike TN Air Max פלוס “ספורט אדום”!

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *