הדלתא של ג’ורדן נושם “טק לבן” עדיין זמין ב- Offspring!

הדלתא של ג’ורדן נושם “טק לבן” היה אחד המהדורות החמות ביותר בחודש שעבר, ובכל זאת איכשהו הצליח ללכת לגמרי מתחת לרדאר אצל חלק מהקמעונאים?! שילוב אלמנטים עיצוביים קלאסיים של אייר ג’ורדן עם טכנולוגיה מודרנית מתקדמת היה מעבר נועז מהסוווש, אולם זה עבד טוב מאוד על הצמד הזה, הם נקיים ללא דופי!

בעוד שהנעלי הספורט אזלו לחלוטין בהרבה מקומות, הם עדיין זמינים בריצה כמעט בגודל מלא בצאצאים! אם אתה עדיין לא משוכנע שמדובר באחד משחרור ג’ורדן הטובים ביותר של 2020, המשך לקרוא כשאנחנו קופצים למראה מקרוב!

ג’ורדן דלתא נושם “לבן טק”

Int’l Shipping

קנה עכשיו

הצמד מעוצב בעיקר מבד רשת טכנית חצי-טרנסנטית, ומאפשר ללובש לשנות לחלוטין את מראה הסניקרס תלוי באילו גרביים הם בוחרים ללבוש! לוגו Swoosh של נייקי פועל בצורה מסודרת על הצד לרוחב לתוספת נצחית, בעוד סוגים אחרים של מיתוג ירדן מוכר כמו הלוגו של ג’אמפמן מופיעים על העקבים. להיטים של אוניברסיטת אדום וכחול רויאל מוצגים על פני העיצוב, ושוב שואבים השראה מארכיוני האוויר הגדולים הגדולים!

הצמד מסיים עם כרטיסיית משיכה בסגנון תועלתני, מה שהופך אותם לרוח מוחלטת לקחת ולכבות. Underfoot, טכנולוגיית ה- React של המותג מבוסס אורגון מופיעה, מה שהופך את אלה לג’ורדנים הנמצאים ביותר לשחרר אי פעם! אם אתה שואל אותנו, יתכן כי אלה הדוגמה הטובה ביותר לכבוד המורשת הגדולה שמוחזקת ג’ורדן ברנד באמצעות טכנולוגיה מודרנית, קשר אמיתי בין 1985 ל 2020.

תמונה דרך Nikejordan Delta Breath “White Tech”

Int’l Shipping

קנה עכשיו

הדלתא של ג’ורדן נושם “טק לבן” זמין ל- COP הכי טוב עכשיו ב- Offspring, אז ראש הכי טוב עכשיו וקבל את הצמד המדהים הזה בזמן שאתה עדיין יכול! בינתיים, שמור אותו נעול כאן בספק היחיד עבור כל חדשות ההנעלה האחרונות ובעוד שאתה כאן בדוק את התמונות האחרונות של עיצוב השברים הקרוב Air Jordan 3!

ג’ורדן דלתא נושם “לבן טק”

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *