לואי ויטון חושף את הקולקציה הסופית של וירג’יל אבלו לסתיו לפני 2022

ואילו עולם האופנה עדיין מתאבל על מותו בטרם עת של וירג’יל אבוה, לואי ויטון חשף כעת את עבודותיו הסופיות עם המותג. לואי ויטון של וירג’יל אוויטון של וירג’יל 2022 אוסף גברים מציג מגוון של צלליות טרנדיות ושובבות כאחד, שכולן מגיעות עם מגע של וירג’יל אבלה מובהק.

לאחר שנקרא המנהל האמנותי של בגדי גברים בלואי ויטון עוד בשנת 2018, וירג’יל אבלו המשיכה במהירות ליצור כמה מקולקציות הרבות הראויות לציון של בית האופנה הפריסאי. האוסף החדש ביותר הזה אינו שונה ועדיין משחק ב”אידיאולוגיה של ילדות “של וירג’יל אבלה המשלב בגדי רחוב, בגדי עבודה ובגדי פורמליות יחד בהרמוניה.

תמונה דרך לואי ויטון
לאורך הקולקציה עצמה אנו רואים מגוון רחב של בגדים, הנעלה ואביזרים הכוללים חתימות מוכרות כמו דפוס המונוגרמה של LV ודפוס “דמייר” הקלאסי של הבית.

תמונה דרך לואי ויטון
במקום אחר מגיעות חתימות חדשות הכוללות מגוון של כובעים מעוצבים בסגנון דבורים והדפסים וגרפיטי מעוצבים על ידי האמן גוסטו ליאון. הבית צוין כי האוסף המלא הושלם וצולם לקונבנציונאלי של וירג’יל לפני שעבר ב -28 בנובמבר.

זה יהיה קצת זמן עד שיצא האוסף, אך אין לנו ספקות שזה יהיה מבוקש מאוד. בחדשות קשורות, הנה הסיבה שקניה ווסט בלואי ויטון פשוט עשויה להיות הגיונית אידיאלית.

תמונה דרך לואי ויטון

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *