חיל האוויר של נייקי חיל האוויר 1 ‘שחור’ ו”וולט “לבן-לבן, קבל תאריכי שחרור

הקולקציה” The Tem “של ה- Off-White X Nike” The Ten “הייתה ככל הנראה שיתוף הפעולה הטוב ביותר של הסניקרס שנפל בשנה שעברה, והוא לא” זה נראה כאילו ההייפ מתר בזמן הקרוב. עם טונות של סניקרס X נייקי לבן-לבן יורד מעכשיו ועד סוף 2018, נראה ש- Power Duo יוסיף שניים הרבה יותר לקו ההרכב שלו עם צמד של צבע אוויר חדש של נייקי חיל האוויר 1.

המסלול הראשון, המכונה “שחור” בצורה נאותה, כולל גוון מוכן לסתיו, עם סוווש לבן בולט שנמצא לאורך הפאנלים הצדדיים וטלאי כתום נועז המספק את הנעל עם אסתטיקה מנוגדת להפליא. הצבעון השני, לעומת זאת , הוא אחד הנעלי הספורט הכי לבנות שאפשר לשחרר אי פעם. נקרא ‘וולט’ גוון תופס עיניים זה כולל גם מראה דומה, ומכבה את הסוווש הלבן עם שחור. שני נעלי הספורט כוללות טקסט “אוויר” לאורך שולית הביניים, כמו גם פירוק החתימה של וירג’יל אבלו לאורך כל הדרך.

אם אתה מתכנן להתמודד עם ה- X-White Nike Air Marese 1 ‘שחור’ ו’וולט ‘החדש לגמרי, הם אמורים לשחרר ב -19 בדצמבר אצל נבחרים. הקפד לשמור אותו נעול אצל הספק היחיד למידע רשמי, ויידע אותנו אם תסתלק בקטע התגובות למטה! בזמן שאתה כאן, עיין ברשימת ההגרלות המלאה שלנו עבור ה- X Nike Zoom זום ‘שחור’ ו’ורוד ‘לבן-לבן-לבן!

תמונות באמצעות ינקיקים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *