מונקלר מקבל את אי סטון תמורת 1.15 מיליארד אירו

2020 הוכיח שנה של אירועים בלתי צפויים, לא רק בחיי היומיום אלא גם בתעשיית בגדי הרחוב. פחות מחודש לאחר ש- VF תאגיד רכשה את Supreme תמורת 2.1 מיליארד דולר מגניבים, מונקלר קיבל כעת במפתיע את אי סטון בעסקה היסטורית בשווי של 1.15 מיליארד אירו.

על פי העיתון האיטלקי ג’ורנלה די סיציליה, 100% ממניות סטוני ישולמו במזומן וישולבו במונקלר כחלק מחזון יוקרה משותף חדש. “וקיבלתי החלטה לשלב כוחות וחזונות להיפגש יחד ועם כוח רב מתמיד את האתגרים שכולנו מתמודדים איתם.” מתאר את קרלו ריבטי של סטון איילנד בהודעה לעיתונות. “אנו חולקים את אותם שורשים, מסעות יזמיים דומים והכבוד הגדול ביותר לערכים העמוקים של המותגים שלנו ואנשינו. ואנחנו איטלקים.”

הוא ממשיך, “וכך מתחיל פרק חדש לאי סטון איילנד, תחילתו של מסע שיעזור למותג שלנו להגיע למלוא הפוטנציאל שלו, תוך שמירה על זהות המותג החזקה שלו ולהמשיך לטפח את תרבות המחקר והניסויים שלו.”

בנוסף להרחבת אי סטון לאמריקה ושווקים אסייתיים, מונקלר גם יציג להם את תרבות הקיימות שהפכה אותה למובילה בתעשייה של שוק מוצרי הטקסטיל, הלבשה ומוצרי היוקרה במדדי הקיימות של דאו ג’ונס ואירופה עבור השנה השנייה רצה. לא הרבה אחר ידוע על השותפות ברגע זה בזמן, אז וודא שאתה שומר אותה נעולה אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהיא מתפתחת! האם אתה המום מזה? יידע אותנו, ובחדשות קשורות, קו דרייק X נייקי “נוקטה” נחשף רשמית!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *