לאיזה צללית חדשה של Yeezy הם הרבה סניקרס הרבה נלהבים?

עם שחרורו של ה- Yeezy Breave 380 ‘Alien’ ממש מעבר לפינה, שאלנו את עוקבי הטוויטר שלנו לאיזה צללית חדשה של Yeezy הם הרבה אקסטטיים. אמנם לא כללנו כל אחד שמסומן בשורה, כולל 500 הגבוה ורצי הקצף, אך הקפדנו לכסות את העיקריות שבטוח יגרמו לסערה כאשר הם סוף סוף משיקים.

עם כל מה שנאמר, הנה נעלי Yeezy החדשות שראשי נעלי הסניקרס הרבה מהודקות עבורם, מדורגות ביותר לרוב לרוב. אם אתה רוצה לקחת חלק בסקרים בדיוק כמו זה, וודא שאתה עוקב אחר @ThesolesUpplier בטוויטר! בואו נגיע לזה!

תמונה באמצעות kickwhoshow
כדי לבעוט את הכל, ה- Yeezy 451 הוא הצללית הפחות היפויה במחיר של 10%בלבד. זוהי הפתעה אדירה בהתחשב כיצד היו ראשי נעלי ספורט אקסטטיות כאשר הם צצו לראשונה בתחילת 2018, אבל זה פשוט מראה עד כמה תזמון מכריע הוא כאשר זה נוגע לנעלי ספורט. אחרי המון דליפות, טיזרים ועיכובים, אנשים כבר לא מדברים על הנעל המעוצבת בטירוף, והאם היא תשחרר אי פעם תעלומה בפני עצמה.

התחנה הבאה, יש לנו את הקוונטי של Yeezy שגייס סך הכל 18% מהקולות, ובכנות, האחוז הזה לא ממש מזעזע אותנו. בעבר כינה את ה- BSKTBL, הנעל הזו מיועדת לשחקני כדורסל, שלמה עם עיצוב עליון גבוה ומנה קרסול בצורת מוזר שאולי לא תהיה כוס התה של כולם. בנוסף, הרבה ראשי נעלי ספורט למעשה העדיפו את הדגימות המוקדמות שהודלפו בחזרה בספטמבר 2018, כך שכאשר תמונות של הקוונטים צצו לראשונה, הרבה נותרו די מאוכזבים.

תמונה באמצעות Mafia Yeezy
במקום השלישי נמצא Yeezy 700 V3 עם 24% עצומים מהקולות. הוא משמש כדור השלישי של נעלי הספורט השמנמן של יה, זה לא דומה לשום דבר שראינו בעבר. בעוד שה- V2 לקח הרבה רמזי עיצוב מה- V1, ה- V3 נראה כמו קו נעליים שונה לחלוטין, ואנחנו אפילו לא כועסים. הרבה יותר יעיל בהשוואה לקודמיו, יש לו מדרס בינוני חדש ומלוטש ועליון נקי שזוהר בפועל בחושך. אין פלא שרבע מהנסקרים נקלעים לאלה.

להפתעתו של אף אחד, הצללית המודרפת ביותר היא ה- Yeezy Breat 380. פיקוד כמעט מחצית מהקולות עם 48%עצומים, נעל זו הייתה ידועה בעבר בשם Yeezy Leave 350 V3, אך בגלל העיצוב המיוחד האולטרה שלה, Yeezus פשוט עשה זה נעל חדשה לחלוטין. עם עליון נקי של Primeknit דמוי גרב, המדרס הבינוני דמיון בולט ליחידה שנראתה ב- 700 V3, אולי רומז לעתיד של מה שעומד לבוא מהמותג Yeezy.

לאיזה צללית חדשה של Yeezy אתה הרבה אקסטטי? האם זה יכול להיות כזה שצייננו לעיל? או זוג שטרם נחשף כמו Yeezy 500 V2? תן לנו לדעת מה אתה חושב, והקפיד לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לחדשות הנעליים החמות ביותר ומשחררות!

שֶׁקֶר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *