ה- New Balance 992 “גריי” פשוט צנח ב- Sevenstore!

כאשר זה נוגע לנעלי ספורט פרימיום, ה- New Balance 992 “Gray” לוקח את העוגה כאחת הטובות ביותר בשוק. הופעת הבכורה הגדולה שלה בשנת 2006 כדי לחגוג את יום השנה ה -100 של המותג של בוסטון, זה בטוח מרגיש שהוא קיים הרבה יותר זמן במחשבה עליו, בסופו של דבר היה הרבה צללית מפורסמת. אם מכל סיבה שהיא עדיין לא הוספת את אלה לסיבוב היומיומי שלך, עכשיו הסיכוי שלך, מכיוון שהם פשוט צנחו ב- Sevenstore!

המפורסם בזכות היותו הנעל האהובה של סטיב ג’ובס, “האפור” צבוע בגוונים אפורים שונים עם מבטאים מתכתיים מנצנצים לאורך כל הדרך. מעוצב מזמש אלגנטיות של חזירי חזיר, כמו כן, יש לו מנה בריאה של התאמה זו לזו גם שהיא הטובה ביותר ללבוש יומיומי. מיתוג איזון חדש רקום דק על הלשון העבה, ואילו הגרפיקה “N” החתימה מופיעה על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים.

Int’l Shipping

קנה עכשיו

כמובן, אינך יכול לדבר על 992 מבלי לדון במדרסת האמצע המפוסלת המפוסלת מתחת לרגליים. כאשר החצי הקדמי צבוע בצבע לבן נקי כמו גם האחורי טבל באפור טונאלי, אלה הם סוגים של פרטים מורכבים סיביות שקובעות איזון חדש מלבד השאר.

אם אתה בחיפוש אחר משהו קצת יותר מאופק, Sevenstore גם מביא את ה- New Balance 992 “Black” שהוא התגנבות ככל שיהיה. מכוסה לחלוטין בפלטת “שחור משולש”, אלה יעבדו למעשה עם כל סוג של לבוש מבלי להיות טוב גם בפנים שלך.

Int’l Shipping

קנה עכשיו

זמין כעת ישירות מ- Sevenstore, אתה ברצינות לא רוצה לפספס את ה- New Balance 992 “Gray”! מוצעת תמיד בכל מקום, זו האפשרות שלך להוסיף נעל אולטרה פרימיום זו לקולקציה שלך! בואו נבין אם טיפלת בכדי לבטוח את גודלך, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לבדוק את שאר טווח האיזון החדש של Sevenstore!

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *