המראה הטוב ביותר שלך ועם זאת על Peaceminusone X Nike Air Marese 1 “Para-Noise Part 2”

ככל שיותר והרבה יותר תמונות של ה- G-Dragon Peaceminusone x Nike Air Fore כדי לשטח, זה בסופו של דבר ברור יותר ברגע שאלו נופלים ממש מעבר לפינה. הידית השנייה של G-Dragon לצללית הנודעת בעולם, עכשיו אנו מביטים את המראה הטוב ביותר שלנו עד כה!

סרט ההמשך ל”פרה-נויז “של דצמבר האחרון,” Para-Noise Part 2 “שומר על כל מה שהפך את המהדורה הראשונה למיוחדת כל כך והופכת אותו לחלוטין, וכתוצאה מכך קרפ נקי שנקראני בהחלט ראוי. הוא מציג עליון עור “לבן משולש”, הוא לאט אך בהחלט משתמש לאורך זמן, וחושף יצירות אמנות מותאמות אישית שנעשו על ידי כוכב העל K-Pop עצמו.

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888
במקום אחר, שחור מחייב את נייקי סוווש ואת שרוכים הגדולים, ואילו מברשת מברשת המתווה מופיעה לאורך שולית האוויר האוויר כהמלצה לשורשים הדרום קוריאניים של אלוקים. כדי לעגל את הכל, לוגו החתימה של דייזי שלו רקום דק על הלשון, תוך הצעות תחרה אדומות מכהות מוסיפות פופ של ניגודיות לחיל האוויר 1 המוטבע אחרת, וסיים את האסתטיקה האגדית.

אמור לפגוע במדפים בספטמבר הקרוב, המציע הכל לתכנן, ה- G-Dragon Peaceminusone X Nike חיל האוויר 1 “Para-Noise Part 2” הוא בטוח אחד השותפויות הפופולריות ביותר של 2020, אז וודא שאתה שומר עליו נעול ב הספק היחיד אם אתה דורש זוג בסיבוב שלך! יידע אותנו אם אתה קופץ, ובחדשות הקשורות, חיל האוויר 1 של קית ‘נייק 1 מושפע מעיר ניו יורק!

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *