חבילת הסקייטבורד של אדידס סופרסטאר עו”ד פוגעת בקרוב בחצי הצינור

אין דחייה כי לאורך כל השנים תרבות הסקייטבורד בסופו של דבר הייתה חלק משמעותי מסצנת הסניקרס, וזו הסיבה שאנחנו מסתכלים קדימה אל שחרור נוכחי מ- Adidas Skateboarding. שני הצבעים של הצללית המפורסמת מכונה את חבילת הסופרסטאר, משוגעים עם חומרים ניתנים לשותפות עם מחליקים מומחים ג’ן סוטו כמו גם מריה דוראן.

תמונה באמצעות אדידס
שני המחליקים הסתיימו כחברים מכובדים בצוות אדידס, אם כי הם מגיעים מרקע שונה במיוחד. זה מוצג לאורך כל החבילה, כאשר הצמד של סוטו מציג עור שחור-סילון כמו גם גרפיקה של ירח, ואילו דוראן מסך תמונות עליונות לבנות כמו גם כוכבים.

כל זוג מעוצב מעור גרעינים מאוד, עם פרטים כוכבי-על מסורתיים כמו מיתוג תלת-פסים כמו גם בוהן הקליפה המפורסמת שנמצאת כתמיד. המיתוג מוצג לאורך כל הדרך, כאשר סמלי לוגו חמים זהב מוסיפים נגיעה מתקדמת לנעליים.

תמונה באמצעות אדידס
אם אתה אוהב את המראה של חבילת העל של אדידס סקייטבורד, החדשות הגדולות הן ששני הזוגות מסודרים לשחרור באמצעות סוחרים שנבחרו השבוע. זו תקופה מצוינת לסופרסטאר, עם אירועי יום השנה ה -50 עבור הצללית לכאורה אינסופית! אם אתה אוהב שיתופי פעולה מרכזי סקייטבורד, בדוק את הדאנק האזרחי של Nike SB X שפשוט נחשף!

תמונה באמצעות אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *