ה- Off-White X Nike Dunk Low “Black” הוא חלק מקולקציית “The 50” הקרובה

אין שום שאלה בשום סוג של מוחו של Sneakerhead כי וירג’יל אבוה שינה את המשחק עם 2017 Off-White X Nike ” אוסף 10 “. לוקח כמה מהצלליות הידועות של סוווש, כמו גם מעבד אותן מחדש לחלוטין, נראה שהוא אמור לחזור על הנוסחה המנצחת הזו עם ה- X Nike Dunk Low “שחור”. השמועה מספרת כי חלק מקולקציית “50”, שמעצב האופנה האמריקני ייקח את נעל הכדורסל היקרה כמו גם ישחרר חמישים צבעים שונים ממנו, כמו גם זה מספר “50 מתוך 50”.

תמונה דרך Yeezymic
נחשף על ידי Sneaker Insider @yeezymic, “השחור” הוא התגנבות ככל שיהיה. מעוצב מעור דגן חלק לאורך כל הדרך, נייקי סוווש מכסף מנצנץ יורה על פני הדופן, ואילו הצד המדיאלי מקושט באופן דומה עם החתימה הטכנית של Off-White. היבטים מפורקים הופכים את השיטה שלהם לאורך הנעל כולל תצורת התחרה הכפולה כמו גם תגיות, כמו גם תגלו גם חתיכת קוד נוספת המודפסת סביב העקב.

כמובן שאתה לא יכול לדבר על הדאנק הנמוך הזה בלי לדון בצלחת המספרים הסגולה המחוברת לשולית הביניים. עם “50 מתוך 50” שנכתבו ב- All-Caps, זה אמור להיות הנעל החמישים של “50”. מהדלף הקודם ראינו צבעי צבעים מכל הצורות השונות, כך שאין שום ספק שהשותפות הזו הולכת לשנות לחלוטין את הנוף כשעובד.

תמונה דרך Yeezymic
אמנם טרם אושר תאריך שחרור רשמית, אך הקוד סביב העקב מציע כי ה- X Nike Dunk Low “שחור” מחוץ לבנה יירד מתישהו בסתיו הקרוב. הבה נבין אם תוסיף את אלה לאוסף האישי שלך, כמו גם בחדשות קשורות, וירג’יל אבלוה אימת לאחרונה את חיל האוויר של נייק X-White 1 “זהב” של אוניברסיטת “!

תמונה דרך Yeezymic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *