ה- Air Jordan 5 “Bel-Air” חלופי “הוא המהדורה הפופולרית ביותר בסוף השבוע

לאחר מספר דליפות כמו גם המון עיכובים, Air Jordan 5″ Bel-Air “המיוחל ארוך ונופל בסוף השבוע הקרוב. מחווה לחיבור של ג’ורדן ברנד עם Sitcom Hit The Trince of Bel-Air, Will Smith נראה בדרך כלל מתנדנד זוג AJ5s בזמן הסט, אז וודא שאתה מקבל זוג משלך כשהם מציגים ב -15 באוגוסט!

“השיקה בדיוק בזמן לחגיגת יום השנה ה -30 של צללית הכדורסל הנודעת,” Bel-Air “החלופית כוללת עליון עור לבן פריך עם פרטי וינטג ‘המציגים לאורך כל הדרך. ניתן למצוא את סרט ההמשך ל”בל-אייר “של 2013, קופצים של” ירוק רוח “כמו גם סגול, בעוד לשון שחורה התגנבות מחניקה מעט את העניינים.

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888
תעבור מתחת לרגליים, תספק לך את Nike Air Midsole בהשראת P-51 בהשראת מוסטנג, שהוא נוח ככל שיהיה, כמו גם לעמוד בכל מה שקורה, וינטג ‘סאקרנינים מהנהנים ללבוש המטורף המשמש את וויל ברחבי מערב פילדלפיה סדרה, השלמת האסתטיקה החזקה.

פוגע במדפים בסוף השבוע ב -15 באוגוסט, נייקי אייר ג’ורדן 5 “Ghost Green” הוא קצין משטרה מסוים לכל סוג של סיבוב, כך שאם אתה רוצה זוג וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד! הבה נבין אם אתה תופס זוג, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לנקוט במבט על הרגל על ​​ה- X Air Jordan 5 “Sail” Off-White!

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *